Χρειαζόμαστε το feedback για να βελτιωθούμε και να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί: Angelika Pohlenz, Μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου – MAN SE

31.10.2019

Η επικοινωνία μεταξύ της MAN SE και των πελατών της είναι κρίσιμη για τη διόρθωση προβλημάτων και συμβάλλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ναυτιλιακών εταιρειών,

δήλωσε στο maritimes.gr η Angelika Pohlenz, μέλος του εποπτικού συμβουλίου – MAN SE, holding company της MAN, κατά τη διάρκεια ενός σεμιναρίου MAN με τίτλο “Dual Fuel Engines” που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα πριν από λίγες ημέρες.

“Εξηγούμε τι είναι καινούργιο, τί έχει βελτιωθεί, τι δεν λειτούργησε σωστά και πώς λύσαμε τα προβλήματα. Χρειαζόμαστε το feedback για να βελτιωθούμε και να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να είναι πιο ανταγωνιστικοί. Αν το κάνει κάποιος αυτό, νομίζω ότι έχουμε όλες τις καλύτερες κάρτες για να παίξουμε στο παιχνίδι “, είπε.

Μέχρι τώρα η μεγαλύτερη δύναμη στη ναυτιλιακή βιομηχανία είναι οι Έλληνες και είναι πολύ σημαντικοί και για τη MAN, τόνισε η Pohlen.

Ερωτηθείσα για το τοπίο μετά την 1η Ιανουαρίου 2020, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η ΜΑΝ μπορεί να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις.

“Νομίζω ότι δεν θα προκαλέσει μεγάλα προβλήματα, επειδή εργαζόμαστε πάνω σε αυτό και γνωρίζουμε εκ των προτέρων τι θα συμβεί. Απαιτείται χρόνος και μπορεί μια εταιρία να προετοιμαστεί, μια εταιρεία όπως η MAN μπορεί να προετοιμαστεί πολύ καλά », τόνισε.

Το πρόβλημα είναι με τις χώρες εκτός της ΕΕ που δεν έχουν τόσο αυστηρούς κανόνες και θα πρέπει να είναι ένας στόχος για όλους ανα τον κόσμο να συμμορφωθούν με τους κανόνες του ΙΜΟ για την καταπολέμηση της αλλαγής του κλίματος, είπε.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!