X-Press Feeders: Αποκάλυψε στοιχεία σχετικά με το πρώτο πράσινο πλοίο που θα κινείται με μεθανόλη

12.12.2023

Η X-Press Feeders αποκάλυψε πώς μοιάζει το πρώτο από τα 14 πλοία διπλού καυσίμου μεθανόλης, που θα δημιουργήσουν ένα δίκτυο πράσινων feeders στη Βαλτική.

Όλα τα πλοία που είναι υπό κατασκευή στην Κίνα, έχουν μεταφορική ικανότητα 1.200 teu και συνολικό μήκος 148 μέτρα.

Να σημειωθεί ότι το πρώτο πλοίο διπλού καυσίμου, το “Eco Maestro”, θα κάνει το παρθενικό του ταξίδι το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους (2024). Επίσης, να σημειωθεί ότι το “Eco Maestro”, το οποίο είναι το πρώτο πλοίο με βιομεθανόλη που κατασκευάστηκε στην Κίνα, θα χρησιμοποιήσει βιομεθανόλη για το ταξίδι του στην Ευρώπη.

«Σκοπεύουμε να τροφοδοτήσουμε το “Eco Maestro” με πράσινη μεθανόλη για ολόκληρο το ταξίδι από τη Σαγκάη στο Ρότερνταμ, αλλά ορισμένα λιμάνια δεν έχουν προς το παρόν υποδομή για την προμήθεια μεθανόλης στα πλοία, επομένως δεσμευόμαστε για να το καταστήσουμε δυνατό», δήλωσε ο Francis Goh, X- COO της Press Feeders.

Εκτός των άλλων, αξίζει να αναφερθεί ότι η X-Press Feeders υπέγραψε σύμβαση με τον ολλανδική προμηθευτή καυσίμων OCI Global για την προμήθεια πράσινης μεθανόλης στο λιμάνι του Ρότερνταμ από το 2024.

Σύμφωνα με την X-Press Feeders, το “Eco Mastro” που θα αναπτυχθεί σε ένα κυκλικό ταξίδι, θα εξοικονομήσει 268 κιλά εκπομπών CO2e για κάθε teu που μεταφέρεται, σε σύγκριση με ένα feeder παρόμοιας μεταφορικής ικανότητας που λειτουργεί με συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα φέτος, η Maersk υποδέχθηκε το πρώτο της πλοίο διπλού καυσίμου με μεθανόλη, το οποίο επίσης εκτελεί δρομολόγια στη Βαλτική.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!