Smyril Line: Παράγγειλε τα πρώτα ro-ro που θα κινούνται με μεθανόλη

09.02.2024

Η Smyril Line, με έδρα τις Νήσους Φερόες, παράγγειλε από το κινεζικό ναυπηγείο  Cimc Raffles την κατασκευή δύο πλοίων ro-ro που θα κινούνται με μεθανόλη.

Τα πλοία θα είναι μήκους 190 μέτρων και 3.300 μέτρων γραμμών φόρτωσης για ρυμουλκούμενα αυτοκίνητα. Επίσης, να σημειωθεί ότι η έναρξη των δρομολογιων έχει προγραμματιστεί για το 2026 και τα πλοία έχουν σχεδιαστεί για τη διαδρομή του Βόρειου Ατλαντικού προς την Ισλανδία και τα νησιά Φερόε.

Αξιοσημείωτο είναι ότι θα εξοικονομούν ενέργεια 60% σε σύγκριση με τα σημερινά πλοία. Ενώ παράλληλα, αναφέρεται ότι τα συγκεκριμένα πλοία σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία ναυτικής αρχιτεκτονικής Knnd E. Hansen.

«Ήρθε η ώρα να θέσουμε νέους και μεγαλύτερους στόχους για τη μείωση των εκπομπών στον Βόρειο Ατλαντικό», σχολίασε ο Jens Meinhard Rasmussen, Διευθύνων Σύμβουλος της Smyril Line.«Με τα νέα πλοία, οδηγούμε την εταιρεία σε μια πιο πράσινη ενεργειακή λύση και ανοίγουμε το δρόμο για τη Smyril Line προς τους στόχους απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές. Εκτελούμε όχι μόνο μία από τις μεγαλύτερες διαδρομές ro-ro και ro-pax στον κόσμο, αλλά και αναμφισβήτητα τις πιο δύσκολες συνθήκες ναυσιπλοΐας.»

Τέλος, να αναφερθεί ότι η Smyril Line δραστηριοποιείται στον Βόρειο Ατλαντικό εδώ και 40 χρόνια μεταξύ της Ευρώπης, των Νήσων Φερόε και της Ισλανδίας και διαθέτει ένα επιβατηγό πλοίο ολικής χωρητικότητας 37.000 τόνων και πέντε πλοία ro-ro.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!