Safe Bulkers: Συμφώνησε στην κατασκευή ενός ακόμη νεότευκτου Κamsarmax bulk carrier

12.01.2024

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers, συμφερόντων του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, προχώρησε σε μια ακόμη συμφωνία για την κατασκευή ενός ιαπωνικού kamsarmax.

Το πλοίο χωρητικότητας 82.000 dwt, ένα αδελφό πλοίο πολλών νεότευκτων πλοίων της Safe Bulkers, έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις Φάσης 3 (Phase 3) του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης και επίσης να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς NOx-Tier III.

«Σύμφωνα με την ESG στρατηγική μας, έχουμε υποβάλει μια πρόσθετη παραγγελία για ένα νεότευκτο πλοίο με στόχο τη σταδιακή ανανέωση του στόλου και τα επακόλουθα λειτουργικά και οικονομικά πλεονεκτήματα που συνδέονται με αυτήν», δήλωσε ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers.

Προς υπενθύμιση, τον Δεκέμβριο, η Εταιρεία συμφώνησε στην κατασκευή ενός νεότευκτου kamsarmax, το οποίο θα παραδοθεί από ένα ανώνυμο ιαπωνικό ναυπηγείο το πρώτο εξάμηνο του 2026. Ενώ, το τελευταίο νεότευκτο πρόκειται να παραδοθεί το τρίτο τρίμηνο του 2026.

Αξίζει να αναφερθεί οτι, συμπεριλαμβανομένης αυτής της παραγγελίας, η ναυτιλιακή εταιρεία έχει εννέα νεότευκτα πλοία για παράδοση μεταξύ του 2024 και του 2027, δύο από τα οποία είναι διπλού καυσίμου – μεθανόλης.

Επί του παρόντος, ο στόλος της Safe Bulkers αριθμεί τα 46 πλοία, αποτελούμενα από 11 Panamaxes, 9 Kamsarmaxes, 18 Post-panamaxes και 8 Capesizes.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!