Pyxis Tankers: Εξαγόρασε πλοίο έναντι $26,625 εκατομμυρίων

16.02.2024

Η εισηγμένη στο Nasdaq  ναυτιλιακή εταιρεία Pyxis Tankers Inc., συμφερόντων του Βαλέντιου Βαλεντή, γνωστοποίησε ότι ολοκλήρωσε την απόκτηση ενός πλοίου, εξοπλισμένου με scrubber.

Πρόκειται για το Kamsarmax bulk carrier “Konkar Asteri”, χωρητικότητας & 82.013 dwt  & κατασκευής του 2015 στο ναυπηγείο Jiangsu New Yangzi. Να σημειωθεί ότι η Εταιρεία για να αποκτήσει το εν λόγω πλοίο, κατέβαλε 26.625 εκατομμύρια δολάρια και χρηματοδοτήθηκε από έναν συνδυασμό εξασφαλισμένου τραπεζικού δανείου 14.5 εκατομμυρίων δολαρίων και μετρητών.

Από την πλευρά του, ο Βαλέντιος Βαλεντής, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρεία ανάφερε  «Ολοκληρώσαμε την πώληση του  δεξαμενόπλοιου “Pyxis Epsilon” κατασκευής 2015, στα μέσα Δεκεμβρίου 2023 και στο τέλος του έτους, η εταιρεία εκμεταλλευόταν τρία δεξαμενόπλοια μεταφοράς  προϊόντων πετρελαίου μεσαίου μεγέθους. Για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να αναφέρουμε μια ημερήσια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης χρόνου, περίπου 30.500 δολάρια ανά πλοίο. Το περιβάλλον ναύλωσης δεξαμενόπλοιων προϊόντων συνεχίζει να είναι αποδοτικό, δεδομένων των πρόσφατων γεωπολιτικών γεγονότων. Από τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το 75% των διαθέσιμων ημερών στο πρώτο τρίμηνο του 2024 για τα MR πλοία ήταν με εκτιμώμενο μέσο TCE 29.200 δολάρια ανά πλοίο. Δύο από τα MR μας συνεχίζουν να λειτουργούν με χρονοναύλωση και ένα MR στην αγορά spot. Η απόκτηση του “Konkar Asteri” παρέχει την ευκαιρία να επεκτείνουμε το εμπορικό μας αποτύπωμα με έναν στόλο οικολογικά αποδοτικού, μεσαίου μεγέθους φορτηγού μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Η εταιρεία έχει έλεγχο συμμετοχής σε ένα Ultramax που κατασκευάστηκε το 2015, το “Konkar Ormi”. Για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να έχουμε ένα εκτιμώμενο ημερήσιο TCE 16.900 δολάρια για αυτό το πλοίο. Μέχρι στιγμής το 2024, δεν έχουμε βιώσει τη συνήθη εποχική επιβράδυνση στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου. Η παγκόσμια ζήτηση για πολλά εμπορεύματα ξηρού χύδην υποστηρίχθηκε από τη σταθερή αύξηση του ΑΕΠ και ορισμένα άτυπα γεγονότα, όπως οι περιορισμοί διαμετακόμισης μέσω της Διώρυγας του Παναμά λόγω ακραίων συνθηκών ξηρασίας. Από τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το 75% των διαθέσιμων ημερών στο πρώτο τρίμηνο του 2024 για το Ultramax, είχε ναυλωθεί με μέσο όρο TCE 20.900 δολάρια”.

Ο στόλος της Pyxis Tankers αποτελείται από 5 πλοία.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!