Poten & Partners:Το 2023 η κινεζική Unipec παρέμεινε κυρίαρχη στις ναυλώσεις

08.01.2024

Η μεσιτική εταιρεία Poten & Partners με έδρα τη Νέα Υόρκη δημοσίευσε την ετήσια κατάταξη spot ναυλώσεων με την κινεζική Unipec να παραμένει η κυρίαρχη δύναμη στο τομέα των δεξαμενόπλοιων.

Όμως παρά το γεγονός ότι εξακολουθούσε να είναι η κορυφαία παίκτρια στην αγορά των tankers για το 2023, η Unipec πέρυσι μετέφερε κατά 6.8% λιγότερο φορτίο σε σύγκριση με το 2022 και ολοκλήρωσε 50 λιγότερες συμφωνίες ναύλωσης (fixtures), σύμφωνα με στοιχεία της Poten.

Σχετικα με τα VLCCs, η Unipec είχε περισσότερα αναφερόμενα fixtures από τις δεκα υπόλοιπες κορυφαίες εταιρείες μαζί. Όσον αφορά στο τμήμα των Suezmaxes, η Total διατήρησε την πρώτη της θέση, ακολουθούμενη από την ExxonMobil. Ενώ, μεγάλη κερδισμένη ήταν και η Shell, η οποία πέρασε από τη δέκατη στην τρίτη θέση και η Unipec πήγε από την ένατη το 2022 στην έκτη θέση.Επίσης, η Vitol ήταν στην κορυφή των spot ναυλώσεων για Aframaxes, ακολουθούμενη από την BP και τη Chevron.

Τέλος, να σημειωθεί ότι σε παγκόσμια βάση, ο συνολικός αναφερόμενος spot όγκος φορτίου αυξήθηκε κατά 3.6% πέρυσι, αλλά ο αριθμός των fixtures μειώθηκε κατά 300 ή 3.8%.

unipec

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!