Performance Shipping: Παραγγελία δύο νεότευκτων δεξαμενόπλοιων διπλού καύσιμου

23.12.2023

Η εισηγμένη στο Nasdaq “Performance Shipping Inc.”, συμφερόντων της Αλίκης Παληού, ανακοίνωσε ότι, μέσω δύο ξεχωριστών θυγατρικών που της ανήκουν εξ ολοκλήρου, έχει υπογράψει δύο ναυπηγικές συμβάσεις με την China Shipbuilding Trading Co. Ltd. (“CSTC”) και τη Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co. Ltd. (“SWS”), για την κατασκευή δύο LR2 Aframax product/crude oil tankers – έτοιμα για LNG, χωρητικότητας 114.000 dwt.

Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν τον Ιανουάριο και τον Απρίλιο του 2026. Ενω το κόστος του κάθε πλοίου ανέρχεται σε 64.845.000 δολάρια. Επίσης, τα δεξαμενόπλοια θα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικές κύριες μηχανές με επιλεκτικούς καταλυτικούς αντιδραστήρες υψηλής πίεσης (HPSCR) για τη συμμόρφωση με το Τier III (Εκπομπές NOx), με συστήματα καθαρισμού καυσαερίων (EGCS – scrubbers) για τη συμμόρφωση με τo Tier II (εκπομπές NOx), αλλά και συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος (BWTS).

Σχολιάζοντας τα νέα συμβόλια, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Αυτές οι ναυπηγικές συμβάσεις συμπληρώνουν την προηγούμενη σύμβαση που συνήψαμε με την SWS τον Μάρτιο του 2023 για ένα product/crude oil carrier -Tier III που έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί γύρω στον Οκτώβριο του 2025. Η κατασκευή αυτών των LR2 oil tankers έτοιμα για LNG, εξοπλισμένα με κινητήρες με τις πιο πρόσφατες υψηλές προδιαγραφές, που πληρούν τις αυστηρές απαιτήσεις εκπομπών, μαζί με scrubbers και συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος, θα πραγματοποιηθούν στο μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο κρατικό ναυπηγείο στην Κίνα. Μετά την πώληση των παλαιότερων Aframax tankers, (κατασκευής του 2007), του M/T P. Fos τον Οκτώβριο του 2022 και του M/T P. Kikuma τον Νοέμβριο του 2023, η Εταιρεία είναι τώρα έτοιμη να παραλάβει τρία πανομοιότυπα «αδελφά» από τα τέλη του 2025 έως τις αρχές του 2026. Αυτές οι πωλήσεις και εξαγορές αποτελούν τη βασική στρατηγική επέκτασης και ανανέωσης του στόλου μας. Πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη του στόλου των δεξαμενόπλοιων θα φτάσει σε ιστορικά χαμηλά τα επόμενα χρόνια και η διατήρηση ενός σύγχρονου στόλου μεταξύ ενός γηρασμένου παγκόσμιου στόλου σε περιόδους υψηλής ζήτησης θαλάσσιου εμπορίου θα έχει ως αποτέλεσμα σταθερά ισχυρά θεμελιώδη μεγέθη και υψηλότερες αξίες ενεργητικού.»

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!