Ο Γιώργος Οικονόμου πρότεινε δύο υποψήφιους για το Δ.Σ. της Genco Shipping & Trading

11.01.2024

Ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου πρότεινε δύο υποψηφίους για εκλογή στο διοικητικό συμβούλιο (Δ.Σ.) της Genco Shipping & Trading, στην επόμενη ετήσια γενική συνέλευση της αμερικανικής εταιρείας ξηρού χύδην φορτίου.

Αναλυτικότερα, ο Γ. Οικονόμου, ο οποίος κατέχει μερίδιο 5,4% στην εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης “Genco” μέσω της θυγατρικής του GK Investor, πρότεινε τον Randee Day, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ναυτιλιακής συμβουλευτικής εταιρείας “Day & Partners”, και τον Robert Pons, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο στη συμβουλευτική εταιρεία διαχείρισης τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας “Spartan Advisors”.

Να σημειωθεί ότι, ο Day, πρώην προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος της DHT Maritime και διευθύνων σύμβουλος στον Όμιλο Seabury, είναι επί του παρόντος διευθυντής στην αμερικανική ιδιοκτήτρια εταιρεία δεξαμενόπλοιων “International Seaways” και fellow ιδιοκτήτης bulker της Eagle Bulk Shipping. Επίσης, ο Pons έχει υπηρετήσει στα διοικητικά συμβούλια 16 εισηγμένων εταιρειών και αυτή τη στιγμή είναι διευθυντής της Marpai και στο παρελθόν έχει συμμετάσχει σε διοικητικές θέσεις μεταξύ άλλων στις Seachange International, CCUR Holdings, Alaska Communications και Inseego Corp..

«Ως σημαντικός μέτοχος της Genco, πιστεύω ακράδαντα στις δυνατότητες της εταιρείας να προσφέρει βελτιωμένη αξία για τους μετόχους», δήλωσε ο κ. Οικονόμου, προσθέτοντας ότι : «Τόσο ο Randee όσο και ο Robert έχουν πολύ σχετικό υπόβαθρο που, κατά την άποψή μου, θα ήταν πρόσθετο στην αίθουσα συνεδριάσεων και θα βοηθούσε στην αντιμετώπιση της καθυστερημένης απόδοσης της Genco. Πιστεύω ότι ολόκληρο το διοικητικό συμβούλιο θα επωφεληθεί από τις νέες προοπτικές και τη συλλογική τους γνώση για τους ναυτιλιακούς και τεχνολογικούς τομείς και την εμπειρία στα χρηματοοικονομικά, την εταιρική στρατηγική και τη διακυβέρνηση».

Η Genco διαθέτει ένα στόλο με περισσότερα από 40 bulkers στα τμήματα capesize, ultramax και supramax. Η θέση του κ. Οικονόμου στην εταιρεία με έδρα το Μανχάταν επισημάνθηκε στα τέλη Δεκεμβρίου του περασμένου έτους, και έγινε η τέταρτη σημαντική μετά τις αγορές στις Performance Shipping (tankers) και OceanPal (bulk carriers), συμφερόντων της οικογένεια Παληού, καθώς και στη Seanergy Maritime, υπό την ηγεσία του Σταμάτη Τσαντάνη.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!