Έλληνες πλοιοκτήτες στρέφουν τα βλέμματα σε νεότευκτα δεξαμενόπλοια
Έλληνες πλοιοκτήτες επιλέγουν να ενισχύσουν τους στόλους τους με νεότευκτα δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με πηγές του κλάδου.
Αναλυτικότερα, αναφέρεται ότι η Cardiff Marine, συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου έχει παραγγείλει δύο Suezmax tankers με scrubbers, από το κινεζικό ναυπηγείο Jiangsu New Hantong. Η τιμή τους ανέρχεται σε 83 εκατομμύρια δολάρια και η παράδοση τους αναμένεται να γίνει το 2026.
Επίσης, την ίδια ώρα επισημαίνεται ότι και η Polembros Shipping, συμφερόντων του Σπύρου Πολέμη, έχει υπογράψει την κατασκευή ενός Suezmax tanker με scrubber, από το κινεζικό ναυπηγείο New Times. Η πρόωρη παράδοση αυτού του πλοίου θα γίνει το 2025, μετά από παρόμοια παραγγελία για δύο πλοία στο εν λόγω ναυπηγείο πέρυσι. Να σημειωθεί ότι δεν έχει αποκαλυφθεί τιμή.
Οι παραγγελίες ακολουθούν την πιο πρόσφατα αναφερθείσα συμφωνία που έκλεισε η Dynacom, συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου, εξίσου στο ναυπηγείο New Times και αφορούσε σε ένα ζευγάρι Suezmax tankers, με κόστος 83 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και με παράδοση το 2027.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι και άλλοι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν πρόσφατα συμφωνήσει στην κατασκευή νεότευκτων δεξαμενόπλοιων σε μικρότερα μεγέθη. Μεταξύ αυτών,η Latsco, συμφερόντων της οικογένειας Λάτση παρήγγειλε τέσσερα LR2s από το ναυπηγείο Hyundai Vietnam για 70 εκατομμύρια δολάρια το καθένα και με παράδοση το 2027. Ενώ και η Chemnav Shipmanagement,συμφερόντων του Παύλου Κορώνη, σύναψε συμβόλαιο για την κατασκευή ενός tanker (χωρητικότητας 50.000 dwt) με το νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο K Shipbuilding.