Diana: Συμφώνησε στην κατασκευή δύο πλοίων διπλού καυσίμου

16.02.2024

Η εισηγμένη στο NYSE Diana Shipping Inc., συμφερόντων της Σεμίραμις Παληού, ανακοίνωσε ότι υπέγραψε ναυπηγικές συμβάσεις για δύο Kamsarmax bulk carriers διπλού καυσίμου – μεθανόλης, χωρητικότητας 81.200 dwt διπλού, με τιμή αγοράς 46 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα.

Όπως είχε ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023, η Εταιρεία έδωσε την παραγγελία μέσω της Marubeni Corporation, για τα δύο πλοία που θα ναυπηγηθούν στο κινεζικό ναυπηγείο Tsuneishi Group (Zhoushan), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028, αντίστοιχα. Επίσης, σημειώνεται ότι τα νεότευκτα Kamsarmax πλοία ξηρού χύδην φορτίου έχουν σχεδιαστεί για να πληρούν τις απαιτήσεις για επίπεδα ενεργειακής απόδοσης και σχετικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου (GHG), όπως ορίζονται στο Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) Φάση 3, καθώς και για να συμμορφώνονται με τα NOx κανονισμούς εκπομπών (NOx-Tier III) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO).Τα πλοία μπορούν να λειτουργούν είτε με μεθανόλη είτε με μαζούτ εναλλακτικά. Όταν τροφοδοτούνται από πράσινη μεθανόλη, τα πλοία είναι σχεδιασμένα να παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές GHG με βάση τη μεθοδολογία αξιολόγησης του κύκλου ζωής του καυσίμου (LCA).

Εξαιρουμένων των προαναφερθέντων πλοίων και με την ολοκλήρωση της προαναγγελθείσας πώλησης του m/v Artemis, ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 39 πλοία ξηρού χύδην φορτίου, συμπεριλαμβανομένων 4 Newcastlemaxes, 9 Capesizes, 5 Post-Panamaxes, 6 Kamsarmaxes, 6 Panamaxes και 9 Ultramaxes. Από σήμερα, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Εταιρείας συμπεριλαμβανομένου του m/v Artemis, είναι περίπου 4.5 εκατομμύρια dwt με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10.65 έτη.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!