Diana Shipping: Ναύλωσε το “Maera” έναντι $13.750 ανά ημέρα

23.01.2024

Η εισηγμένη στο NYSE Diana Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού, έχει συνάψει συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την ST Shipping and Transport της Glencore με έδρα τη Σιγκαπούρη για ένα από τα Panamax bulk carriers του στόλου της. Επίσης, η υπεράκτια αιολική JV (κοινοπραξία) της εταιρείας άσκησε το δικαίωμα απόκτησης για δύο επιπλέον CSOVs.

Αναλυτικότερα, η ST Shipping ναύλωσε το bulker “Maera”, κατασκευής του 2013 & χωρητικότητας 75.403 dwt. Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης ανέρχεται σε 13.750 δολάρια και η περίοδος ναύλωσης θα είναι τουλάχιστον έως τις 20 Νοεμβρίου 2024 και το αργότερο έως τις 20 Ιανουαρίου 2025. Να σημειωθεί ότι, η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 28 Ιανουαρίου 2024. Σύμφωνα με την Εταιρεία, το πλοίο επί του παρόντος είναι ναυλωμένο με την Cargill International, έναντι 12.000 δολαρίων ανά ημέρα. Επίσης, η Diana Shipping ανάφερε ότι η ναύλωση του “Maera” αναμένεται να αποφέρει ελάχιστα ακαθάριστα έσοδα περίπου 4.03 εκατομμύρια δολάρια (για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης).

Η εταιρεία υπό την ηγεσία της Σεμίραμις Παληού διαθέτει έναν στόλο που αποτελείται από 40 bulk carriers (συμπεριλαμβανομένων 4 Newcastlemaxes, 9 Capesizes, 5 Post-panamaxes, 6 Kamsarmaxes, 7 Panamaxes & 9 Ultramaxes), συνδυασμένης μεταφορικής ικανότητας περίπου 4.5 εκατομμυρίων dwt και με σταθμισμένη μέση ηλικία τα 10.59 έτη.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα αυτό το μήνα, η Diana Shipping υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης με την Stone Shipping για το “DSI Aquarius” κατασκευής του 2016 & 60.309 dwt και κέρδισε επέκταση συμβολαίου για το Post-panamax bulker “Amphitrite” με την Cobelfret.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!