C3is (Βαφειάς): Θα πραγματοποιήσει reverse split της μετοχής της

27.03.2024

Η μετοχή της εισηγμένης στο Nasdaq C3is, συμφερόντων του Χάρη Βαφειά, στην τελευταία της συνεδρίαση διαμορφώθηκε στα 0.48 δολάρια και η κεφαλαιοποίηση της ανήλθε στα 36.5 εκατομμύρια δολάρια.

Παράλληλα,  η ναυτιλιακή εταιρεία ετοιμάζεται για reverse split της μετοχής της, μετά τις προειδοποιήσεις της διοίκησης του αμερικανικού χρηματιστηρίου ότι η μετοχή διαπραγματεύεται για μεγάλο διάστημα κάτω του ενός δολαρίου.

Η Εταιρεία διαχειρίζεται έναν στόλο τριών πλοίων, συμπεριλαμβανομένων δύο bulk carriers & ενός Aframax tanker, χωρητικότητας 179.800 dwt. Επισημαίνεται ότι τα φορτηγά πλοία είναι επί του παρόντος σε βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις με σταθερές ταμειακές ροές, και το δεξαμενόπλοιo δραστηριοποιείται στην spot αγορά, με τις τιμές ναύλωσης για αυτά τα πλοία, να υπερβαίνουν τα 40.000 δολάρια την ημέρα.

Αναλυτικότερα, η λειτουργική αξιοποίηση του στόλου είναι στο 91.6% για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, καθώς τα πλοία μας βρίσκονταν κυρίως σε χρονοναύλωση. Επίσης, τα έσοδα από τις ναυλώσεις ανήλθαν σε 28.7 εκατομμύρια δολάρια για το 2023, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο TCE ύψους 23.453 δολαρίων. Εκτός των άλλων, η Εταιρεία για το εν λόγω διάστημα κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους 9.3 εκατομμυρίων δολαρίων και 5.6 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 (καταγράφοντας αύηξηση κατά 7%). Επιπρόσθετα, η ναυτιλιακή εταιρεία είχε αύξηση κατά 3% στο EBITDA (κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων) σε 7.7 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, από 5.3 εκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023. Ενώ επιτεύχθη και αύξηαη κατά 140% στο Σύνολο Ενεργητικού στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε σύγκριση με την 31η Δεκεμβρίου 2022.

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Δρ. Διαμαντής Ανδριώτης σχολίασε ότι  «Από την εισαγωγή της εταιρείας μας στο χρηματιστήριο στα τέλη Ιουνίου 2023 και μετά την εξαγορά του Aframax, το πρώτο βήμα της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, ο διευρυμένος και διαφοροποιημένος στόλος μας επέτρεψε στην εταιρεία μας να απολαμβάνει σταθερή οικονομική απόδοση.

Ενδεικτικά, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, πετύχαμε ισοδύναμη τιμή χρονοναύλωσης σε επίπεδο στόλου 34.060 δολάρια ανά ημέρα. Ως αποτέλεσμα, κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, δημιουργήσαμε έσοδα 13,8 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά έσοδα 5,6 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιπροσωπεύουν αυξήσεις 36% και 67% αντίστοιχα από το προηγούμενο τρίμηνο.

Η δημιουργία εσόδων των 23,9 εκατομμυρίων δολαρίων, που επιτεύχθηκε κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023, μετά την απόσχιση της εταιρείας μας από τη μητρική της εταιρεία, αντιπροσωπεύει περίπου το 83% των εσόδων ολόκληρου του έτους. Πιστεύουμε ότι αυτό είναι ενδεικτικό της ικανότητάς μας να λειτουργούμε αποτελεσματικά το στόλο μας και να κεφαλαιοποιούμε το βιώσιμο περιβάλλον ναύλων.

Συγκεκριμένα, τα δύο handysize bulk carriers μας που χρησιμοποιούνται κυρίως με βραχυπρόθεσμα συμβόλαια χρονοναύλωσης, κερδίζουν επί του παρόντος τιμές ναύλωσης που κυμαίνονται από 13.000 έως 14.000 δολάρια την ημέρα.

Τα κέρδη που προέρχονται από τα δύο πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην ενισχύονται μέσω της λειτουργίας του δεξαμενόπλοιου Aframax στην αγορά spot.

Το σκάφος απολαμβάνει αυτήν τη στιγμή τις επικρατούσες ισχυρές τιμές spot Aframax που ξεπερνούν τα 40.000 δολάρια την ημέρα, επίπεδο που είναι σύμφωνο με το ισοδύναμο ναύλωσης χρόνου που πέτυχε το δεξαμενόπλοιό μας το τελευταίο τρίμηνο.

Ο διαφοροποιημένος στόλος μας και η ανάπτυξή μας στην αγορά spot επιτρέπει στην εταιρεία μας να επωφεληθεί από το πολλά υποσχόμενο περιβάλλον ναύλωσης και αναμένεται να δημιουργήσει ισχυρές ταμειακές ροές στο μέλλον.

Πιστεύουμε ότι η κεφαλαιακή μας δομή που δεν περιλαμβάνει τραπεζικό χρέος και ισχυρό υπόλοιπο μετρητών, που επί του παρόντος ανέρχεται σε 35,6 εκατομμύρια δολάρια, θα ενισχύσει περαιτέρω την ικανότητα της εταιρείας μας να χρηματοδοτεί επιλεκτικές εξαγορές πλοίων μετά την πληρωμή της υπολειπόμενης τιμής αγοράς για το δεξαμενόπλοιο Aframax».

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!