NYK: Συμφωνία ναύλωσης για μεταφορά αμμωνίας
Η Nippon Yusen Kaisha (NYK) και η Mitsui & Co έχουν συνάψει σύμβαση ναύλωσης για μεταφορά αμμωνίας.
Αναλυτικότερα, το gas carrier “Berlian Ekuator”, (κατασκευής του 2004 & χωρητικότητας 35.850 κυβικών μέτρων), που έχει και διαχειρίζεται η NYK, θα χρησιμοποιηθεί για τις μεταφορές καυσίμου αμμωνίας στον θερμοηλεκτρικό σταθμό Hekinan της JERA, όπου η μεγαλύτερη εταιρεία κοινής ωφέλειας της Ιαπωνίας πραγματοποιεί εκεί δοκιμές επίδειξης μετατροπής καυσίμου.
Ο στόχος είναι να παρουσιαστεί μια δοκιμή 20% υποκατάστασης καυσίμου με αμμωνία το 2023, το οποίο θα είναι το πρώτο έργο στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί μεγάλη ποσότητα καυσίμου αμμωνίας σε μεγάλο εμπορικό εργοστάσιο ηλεκτροπαραγωγής με καύση άνθρακα.
Υπενθυμίζεται ότι τον Ιούνιο υπεγράφη συμφωνία για την προμήθεια αμμωνίας μεταξύ της Mitsui και της JERA.
Η NYK είπε ότι η τελευταία συμφωνία θα χρησιμεύσει για τη συσσώρευση πρακτικών γνώσεων σχετικά με το χειρισμό της αμμωνίας και την ανάπτυξη ενός ναυτιλιακού συστήματος για τη μελλοντική επέκταση της αγοράς αμμωνίας καυσίμων.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι στο “ESG Story 2023” της εταιρείας, που δημοσιεύτηκε τον Νοέμβριο, η NYK έθεσε νέους στόχους που περιλαμβάνουν μείωση κατά 45% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2030 έναντι του 2021, συμπεριλαμβανομένης της εργασίας για έρευνα και ανάπτυξη πλοίων που τροφοδοτούνται με αμμωνία.