NS United: Συμφώνησε στην κατασκευή φορτηγού πλοίου διπλού καυσίμου

14.05.2024

Η ιαπωνική ιδιοκτήτρια NS United Kaiun Kaisha σύναψε συμφωνία με τη Nihon Shipyard, μια κοινοπραξία μεταξύ της Imabari Shipbuilding και της Japan Marine United, για την κατασκευή ενός Newcastlemax bulk carrier διπλού καυσίμου – μεθανόλης.

Αναλυτικότερα, η εταιρεία με έδρα το Τόκιο είπε ότι το πλοίο, χωρητικότητας 209.000 dwt θα είναι ένα πλοίο επόμενης γενιάς φιλικό προς το περιβάλλον. Το bulker μήκους 300 μέτρων, σχεδιασμένο για να πληροί τις απαιτήσεις EEDI Φάσης 3, αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία από το 2027 και μετά. Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η νέα κίνηση είναι μέρος της μεσοπρόθεσμης επενδυτικής της στρατηγικής και του στόχου της να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050.

Ο στόλος του Ομίλου NS United αριθμεί περισσότερα από 200 πλοία. Γενικότερα, η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει περίπου 1.4 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανανέωση του στόλου της έως το 2030 και περίπου 290 εκατομμύρια δολάρια έχουν διατεθεί για περιβαλλοντικές επενδύσεις, όπως μετατροπές κινητήρων. Από αυτά, περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια αφορούν σε πλοία που θα τροφοδοτούνται από νέους τύπους καυσίμων όπως η μεθανόλη.

Τέλος, αξίζει να ανφερθεί ότι η NS United έχει συμμετάσχει σε πολλές δοκιμές βιοκαυσίμων και είναι επίσης μέλος μιας ομάδας που αναπτύσσει bulkers με αμμωνία (χωρητικότητας 200.000 dwt) που περιλαμβάνει τις MAN Energy Solutions, K Line, Itochu και Nihon Shipyard.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!