«Nα υπάρχει παντού εκπροσώπηση της μεγάλης ελληνικής ναυτιλίας»
Ο ΙΜΟ έχει την αρμοδιότητα να θέσει τους κανόνες, ωστόσο θα πρέπει να αφουγκραστεί την πραγματικότητα και να ακούσει τους εφοπλιστές, όπως τόνισε ο Γιώργος Ξηραδάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της XRTC, μιλώντας στο Maritimes TV, στα πλαίσια του 12ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου Ύδρας. Το κόστος και οι όροι μεταφοράς θα πρέπει να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να μην επιβαρυνθεί ο τελικός καταναλωτής, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ενώ παράλληλα θεωρεί ότι η ναυτιλία χρειάζεται νέους ανθρώπους εξειδικευμένους στην ψηφιοποίηση των πλοίων. Επίσης, τόνισε μεταξύ άλλων ότι πλέον υπάρχουν δύο πυλώνες που επηρεάζουν τη ναυτιλία, από τη μια η Αμερική με το US Coast Guard και από την άλλη η Κίνα που είναι κυρίαρχη στον κλάδο (νηογνώμονας, φορτία κλπ.).
Από την πλευρά του ο Κωνσταντίνος Ρόκκος, Διευθύνων Σύμβουλος της TST International, συμπλήρωσε ότι το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει παντού εκπροσώπηση της μεγάλης ελληνικής ναυτιλίας (σε όλους τους οργανισμούς) και όχι μόνο στον ΙΜΟ. Σκοπός είναι να γίνει σαφής η θέση των Ελλήνων εφοπλιστών, γιατί εάν αυτό δεν συμβεί, όπως σημείωσε ο κ. Ρόκκος θα επωφελούνται μόνο οι Βόρειες Χώρες, οι οποίες θα λαμβάνουν χρήματα που επιβάλλονται ή θα επιβληθούν στη ναυτιλία, προκειμένου να βοηθήσουν τη δική τους βιομηχανία.
Συνέντευξη: Μάρκος Κάντζιος
maritimes.gr