Η Φινλανδική Containerships παρήγγειλε δυο ακόμα πλοία με κινητήρες καύσης φυσικού αερίου

26.09.2014

Η Φινλανδική ναυτιλιακή εταιρεία Containerships, η οποία διαχειρίζεται πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει παραγγείλει δύο επιπλέον νέα, state-of-the-art πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με κινητήρες τεχνολογίας διπλού καυσίμου.

Η γρήγορα αναπτυσσόμενη φινλανδική εταιρεία θα είναι η πρώτη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μικρών αποστάσεων στην Ευρώπη που διαχειρίζεται πλοία με κινητήρες καύσης φυσικού αερίου ( LNG).


“Τα Νέα πλοία μας δεν θα ανταποκρίνονται μόνο, αλλά θα υπερβαίνουν όλα τα περιβαλλοντικά πρότυπα εκπομπών σε Θείο, στις περιοχή ελέγχου των εκπομπών αερίων (SECA) που δραστηριοποιούμαστε. Επίσης, με τη χρήση του φυσικού αερίου, όπου οι κινητήρες είναι Tier III και είναι συμβατοί με τους επικείμενους κανονισμούς για τις εκπομπές αερίων του ΙΜΟ για τις περιοχές SECA και όσον αφορά τα NOx.


Εκτός από τα νέα αυτά πλοία μας, σχεδιάζουμε να επενδύσουμε σε ένα στόλο φορτηγών αυτοκινήτων με καύσιμο το LNG, για τη Φινλανδία, τη Ρωσία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ώστε να προσφέρουμε την πιο βιώσιμη λύση στη εφοδιαστικής αλυσίδα, από πόρτα σε πόρτα », σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της Conteinerships, Kari-Pekka Laaksonen.


Τα επιπλέον δύο νέα πλοία θα παραδοθούν το 2017, ενώ τα πρώτα δυο που παραγγέλθηκαν αρχές του έτους θα παραδοθούν το 2016. Τα πλοία θα κτιστούν στα κινεζικά ναυπηγεία Yangzhou Guoyu ενώ οι κινητήρες θα παραδοθεί από τη Wärtsilä.


Τα τέσσερα πλοία θα χρησιμοποιούν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά θα είναι επίσης σε θέση να κάνουν και χρήση του συμβατικού θαλάσσιου πετρελαίου / μαζούτ.


Τα νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων περιλαμβάνουν πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά: θα προσφέρουν τη μεγαλύτερη ευελιξία των πλοίων μεταφοράς κιβωτίων των 45 ποδών, που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Θάλασσα και στη Βαλτική Θάλασσα. Κάθε πλοίο μπορεί να μεταφέρει έως και 639 κιβώτια των 45 ποδών.


Στα κιβώτια των 20 ποδών(TEUs), έχουν συνολική χωρητικότητα 1.400 μονάδες


Θα είναι επίσης σε θέση να φιλοξενήσουν μέχρι και 300 ψυγεία containers. Άλλες τεχνικές καινοτομίες περιλαμβάνονται στο κύτος, στον έλικα και τη βελτιστοποίηση του πηδαλίου και στις γεννήτριες, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία διπλού καυσίμου, επιτρέπουν ένα φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο για να παράγουν ηλεκτρική ενέργεια κατά τη διαμονή τους στο λιμάνι.


“Είναι σημαντικό αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος, οτι προκειμένου να ανταποκριθεί στις μελλοντικές ρυθμίσεις, οι περισσότεροι ανταγωνιστές στην αγορά θα χρησιμοποιούν εναλλακτικές λύσεις, όπως το πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων με μειωμένη περιεκτικότητα σε θείο.


Οι επιλογές αυτές δεν απαιτούν το ίδιο επίπεδο επενδύσεων, όπως εμέις έχουμε επιλέξει ως λύση.


Η στρατηγική μας είναι να μείνουμε πολύ μπροστά από την καμπύλη, όταν πρόκειται για περιβαλλοντικούς κανονισμούς, και να είμαστε πρωτοπόροι στην φιλική προς το περιβάλλον ναυτιλία, ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες την καλύτερη σχέση ποιότητας και κόστους.


Η συνολική αξία των επενδύσεων στα νεα αυτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων είναι περίπου 250-300 εκ. ευρώ.


“Αυτό είναι ένα τεράστιο άλμα για μια οικογενειακή επιχείρηση σαν τη δική μας αναφέρει ο κο Laaksonen . Στους νέους υποχρεωτικούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς, εμείς βλέπουμε ως μια μεγάλη ευκαιρία για την αειφόρο ανάπτυξη. Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τον όγκο και τον κύκλο εργασιών μας μέσα στα επόμενα 5-6 χρόνια»


Τα νέα πλοία θα ναυλωθούν με ναυλοσύμφωνο μακράς διάρκειας πλοίων, ο ιδιοκτήτης και ο τεχνικός διευθυντής θα είναι η GNS Shipping/Nordic GNS στο Αμβούργο, ενώ η Arkon θα είναι ο εμπορικός διευθυντής και ο charter broker.


το κείμενο στην αγγλική σελίδα

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!