Gearbulk: Συμφώνησε στην κατασκευή πλοίων διπλού καυσίμου
Η νορβηγική ιδιοκτήτρια Gearbulk συμφώνησε στην κατασκευή έως και τέσσερων νεότευκτων πλοίων έτοιμα για αμμωνία και μεθανόλη, χωρητικότητας 82.300 dwt με το κινεζικό ναυπηγείο CSSC Huangpu Wenchong Longxue.
Ειδικότερα, η σύμβαση αφορά σε δύο πλοία, με παράδοση το πρώτο εξάμηνο του 2027 και τη δυνατότητα επιλογής για άλλα δύο πλοία (2+2).
Τα πλοία θα τα διαχειρίζεται η G2 Ocean και θα εμπορεύονται μαζί με τα νεότευκτα αδελφά pulpmax πλοία που παράγγειλε πέρυσι ο όμιλος Grieg Maritime (κοινοπραξία μεταξύ της Gearbulk & Grieg Star), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό open hatch πλοίων διπλού καυσίμου (χωρητικότητας 82.300 dwt) σε οκτώ.
Η G2 Ocean είπε ότι τα πλοία θα είναι τα μεγαλύτερα, πιο φιλικά προς το περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένα πλοία στον στόλο της με περισσότερα από 120 bulkers.