Χάρης Βαφειάς: Σταθερές παραμείνουν προοπτικές της αγοράς LPG

24.11.2014

Η StealthGas INC. (NASDAQ: GASS), πλοιοκτήτρια εταιρεία που εξυπηρετεί κυρίως τον τομέα του υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) της διεθνούς ναυτιλιακής βιομηχανίας, ανακοίνωσε τα μη ελεγμένα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο και εννέα μηνών που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014.

Τα έσοδα για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 ανήλθαν σε $ 97,0 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 7,6 εκατομμύρια δολάρια, ή 8\%, σε σύγκριση με τα έσοδα των $ 89.400.000 για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2013, κυρίως λόγω του μεγαλύτερου αριθμού των πλοίων του στόλου κατά την περίοδο του 2014.


Τα έξοδα ταξιδίου και τα έξοδα λειτουργίας των πλοίων για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 ήταν $ 10.600.000 και 33.700.000 δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με $ 11,0 εκατομμύρια και 26,5 εκατομμύρια δολάρια για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, 2013.


Η καθαρή αύξηση $ 6,800,000 σε ταξίδι και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων οφείλεται κυρίως στην αύξηση του αριθμού των πλοίων που λειτουργούν κατά την περίοδο 2014 και λόγω τμήματος του στόλου που λειτουργούν σήμερα στην / περιοχή της Λατινικής Αμερικής, Καραϊβικής, όπου το λειτουργικό κόστος είναι υψηλότερο.


Οι δαπάνες για δεξαμενισμό στο εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 ήταν 0.500.000 δολάρια, όπου ένα πλοίο του στόλου πήγε για δεξαμενισμό κατά τη διάρκεια της περιόδου, σε σύγκριση με πέντε πλοία κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους με κόστος $ 2,500,000.


Οι αποσβέσεις για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 ήταν $ 25.0 εκατομμύρια, 2.300.000 δολάρια αύξηση από 22,7 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο του περασμένου έτους. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην αύξηση του αριθμού των πλοίων του στόλου κατά την περίοδο 2014.


Τα έσοδα από εργασίες για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 ήταν 21.100.000 δολάρια σε σύγκριση με 21.400.000 δολαρίων για την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, μια οριακή μείωση της τάξης του 1\%.


Τόκοι και έξοδα χρηματοδότησης για το εννιάμηνο που έληξε στις 30η του Σεπτεμβρίου 2014 ήταν $ 7.0 εκατομμύρια σε σύγκριση με 5.900.000 δολαρίων για την ίδια περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 19\%. Η αύξηση του κόστους τόκων και Οικονομικών οφειλόταν σε ένα συνδυασμό της αύξησης του κόστους δέσμευσης και μεγαλύτερο υπόλοιπο δανείων.


Ως αποτέλεσμα των πιο πάνω, η Εταιρεία είχε καθαρά έσοδα για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 $ 13.900.000, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα ύψους 15,7 εκατομμυρίων δολαρίων για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, 2013.


Ο μεσοσταθμικός αριθμός μετοχών για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 του Σεπτεμβρίου 2014 αυξήθηκε σε 38,0 εκατομμύρια σε σύγκριση με 27,0 εκατομμύρια ευρώ για την ίδια περίοδο του περασμένου έτους, λόγω προσφορών συνολικού ύψους 11,4 εκατ μετοχών το Φεβρουάριο, Μάιο και τον Αύγουστο του 2014.


Τα κέρδη ανά μετοχή για τους εννέα μήνες που έληξε στις 30 του Σεπτεμβρίου 2014 ανήλθε σε 0,37 δολάρια σε σύγκριση με 0,58 δολάρια για την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.


Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2014, τα αποτελέσματα είναι καθαρές ζημίες από μεταβολές των επιτοκίων παραγώγων μέσα και συμφωνίες αντιστάθμισης σε ξένο νόμισμα, $ 0.500.000. Οι τόκοι που καταβάλλονται για τις συμφωνίες ανταλλαγής επιτοκίων ανήλθε σε 1,6 εκατομμύρια δολάρια, ή 0,04 δολάρια ανά μετοχή και τα κέρδη από τη μεταβολή στην εύλογη αξία των επιτοκίων παραγώγων και συμφωνίες αντιστάθμισης σε ξένο νόμισμα ανήλθε σε $ 1,050,000.


Τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα ήταν 13.100.000 δολάρια ή 0,34 δολάρια ανά μετοχή για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 του Σεπτεμβρίου του 2014 σε σύγκριση με $ 13.5 εκατομμύρια ή $ 0,50 ανά μετοχή για την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

Το EBITDA για το εννιάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2014 ανήλθαν σε $ 47.100.000. Οι συμφωνίες των προσαρμοσμένων καθαρών κερδών και EBITDA προς καθαρό εισόδημα και προσαρμοσμένο EBITDA σε προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη παρατίθενται κατωτέρω.


Κατά μέσο όρο 43,3 πλοία ιδιοκτησίας της Εταιρίας κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών που έληξε στις 30ης Σεπτεμβρίου του 2014, σε σύγκριση με 38,6 σκάφη για την ίδια περίοδο του 2013.


Ο Διευθύνων Σύμβουλος κος Χάρης Βαφειάς σχολίασε

«Όπως ήταν αναμενόμενο, κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου αντιμετωπίσαμε τις ίδιες εποχικές διακυμάνσεις όπως και κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου. Η θερμοκρασία στην Ευρώπη, σε συνδυασμό με το κλείσιμο μεγάλου αριθμού μονάδων διυλιστηρίων στην Άπω Ανατολή για συντήρηση ή αναβάθμιση της ανακοινώθηκαν, ο θερμότερος καιρός στις περιοχές που δραστηριοποιούμαστε έφερε τιμές για το τρίμηνο πράγματι ασθενέστερες από ό, τι αναμενόταν.

Παρά το γεγονός ότι ο συνολικός αριθμός ημερών ταξιδίου του στόλου μας είναι 85 PCT όπου καλύπτονται για το υπόλοιπο του 2014, και υπάρχει υγιής ζήτηση για σύγχρονα πλοία, η αγορά για τα μεγαλύτερα σκάφη που δραστηριοποιούνται στην αγορά spot ήταν ασθενέστερη και σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο είχαμε περισσότερα πλοία στην αγορά spot.

Οι προοπτικές της βιομηχανίας μας παραμένουν θετικές, επικεντρωνόμαστε στην παραλαβή της νέας γενιάς οικολογικών πλοίων από τα καλύτερα ναυπηγεία του κόσμου, ενώ προσπαθούμε στην διατήρηση του χαμηλού κόστους λειτουργίας.


Ισχυρός ισολογισμός, με μόλις 36\% του συνολικού χρέους σε κεφάλαια και 124 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, καθώς και $ 224.000.000 σε συμβεβλημένα έσοδα, υποστηρίζει σθεναρά τη μελλοντική ευημερία της εταιρείας».

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!