Χάρης Βαφειάς: Η χαμηλή ναυλαγορά στο ξηρό φορτίο, δημιουργεί ευκαιρείς
Η χαμηλή ναυλαγορά στο ξηρό φορτίο, δημιουργεί ευκαιρείς για αγορά πλοίων σε πολύ χαμηλές τιμές και αυτό το εκμεταλλεύεται ο όμιλος Βαφειά, προσθέτοντας στο στόλο του μοντέρνα bulkers. Πρόσφατα απέκτησε το capsize φορτηγό «C Winner», χωρητικότητας 169.000 τόνων και ναυπηγήσεως το 2008, έναντι 11 εκατομμυρίων δολαρίων.
![]() |
Όμως, όσον αφορά τη Stelath Gas, εταιρεία του ομίλου η οποία διαχειρίζεται μικρού και μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (LPG), δεν είναι στα άμεσα σχέδια της η περαιτέρω αύξηση του στόλου τέτοιων πλοίων , όπως επισημαίνει σε συνέντευξη του στο Maritime CEO, ο Χάρης Βαφειάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Steal Gas.
Η χαμηλή τιμή του πετρελαίου θα έχει επιπτώσεις και στην ναυλαγορά των πλοίων LPG, όπου για να δώσει μια δυναμική στα ναύλα, θα πρέπει η τιμή του πετρελαίου να κυμαίνεται μεταξύ των 50 και 60 δολαρίων ανά βαρέλι , ανέφερε ο κ. Βαφειάς.
«Δεν περιμένουμε μια μεγάλη απότομη αύξηση των τιμών του πετρελαίου για το 2016», επισημαίνει ο CEO της Stealth Gas, ενώ εκτιμά πως η ναυλαγορά, στα πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (VLGCs) για φέτος, θα κυμανθεί σε χαμηλότερα επίπεδα από τα περσινά, αντίθετα στα μεσαίου μεγέθους LPG η ναυλαγορά θα κυμανθεί σε ικανοποιητικά επίπεδα, κοντά στα 25.000 δολάρια ημερησίως, ενώ στο μικρά πλοία LPG, θα παραμείνει στα περσινά επίπεδα.
Η StealthGas, παρέλαβε 21 νεότευκτα πλοία LPGs τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ ακόμα έξι κτίζονται για λογαριασμό της σε ναυπηγεία στην Ανατολική Ασία.