UBS: Οι τουρίστες προτιμούν να ξοδεύουν στη Βρετανία

21.12.2016

Η Γαλλία, παραδοσιακά η χώρα με τη μεγαλύτερη τουριστική δαπάνη στην Ευρώπη, βλέπει τις πωλήσεις σε επισκέπτες να μειώνονται για 12 συνεχόμενους μήνες. Αντίθετα η Βρετανία εμφανίζει τις καλύτερες επιδόσεις με το σχετικό δείκτη στο +43.

Οι τουρίστες που επιθυμούν να αγοράσουν προϊόντα πολυτελείας κατευθύνονται στη Βρετανία για να επωφεληθούν από τη βουτιά στη στερλίνα, σύμφωνα με έκθεση που δημοσίευσε σήμερα η UBS.

Η Γαλλία, δημοφιλής προορισμός για τους τουρίστες, έχει δει τη δαπάνη των επισκεπτών της να συρρικνώνεται για 12 συνεχόμενους μήνες, τη στιγμή που ενισχύεται διαρκώς στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον Ιούλιο και μετά. Αυτό έχει υποστηριχθεί από την ψήφο υπέρ του Brexit που οδήγησε σε υποτίμηση του βρετανικού νομίσματος, πράγμα που καθιστά τα αγαθά κάπως λιγότερο ακριβά για τους ξένους.

«Αν και η Γαλλία, η μεγαλύτερη χώρα για την τουριστική δαπάνη στην Ευρώπη, παραμένει εκείνη με τις χειρότερες επιδόσεις με -19 τον Νοέμβριο, η Βρετανία είχε και πάλι τις καλύτερες επιδόσεις με επιτάχυνση στο +43 τον Νοέμβριο», τόνισε η τράπεζα στην πιο πρόσφατη έκθεσή της για τα ευρωπαϊκά προϊόντα πολυτελείας, με τίτλο «Global Blue».
Συνολικά, η έκθεση της UBS έδειξε πως η Ευρώπη ξεπέρασε τις περισσότερες περιοχές της Ασίας στις πωλήσεις προϊόντων πολυτελείας.

«Αυτό μπορεί να οφείλεται σε πρώιμες ενδείξεις βελτίωσης στην Ευρώπη, καθώς και στο γεν που ισχυροποιείται και κάνει την Ιαπωνία λιγότερο ελκυστική τουριστική αγορά», τόνισε η έκθεση.

Οι Κινέζοι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι οι πιο σημαντικοί για τα προϊόντα πολυτελείας, αν και η UBS σημείωσε μια βελτίωση στους Ρώσους τουρίστες.

«Η δαπάνη από Ρώσους βελτιώνεται από τον Αύγουστο και μετά, εμφανίζοντας τον δεύτερο συνεχόμενο θετικό μήνα της τον Νοέμβριο, έπειτα από σχεδόν τρία χρόνια υποχωρήσεων.

Πιστεύουμε ότι αυτό οφείλεται κυρίως στο σταθερό ρούβλι και στην ελαφρώς καλύτερη καταναλωτική εμπιστοσύνη», επισημαίνεται στην έκθεση.
Euro2day.gr

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!