Το Νηολόγιο του Παλάου διέγραψε πλοία που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο
Το Διεθνές Νηολόγιο του Παλάου ανέστειλε την εγγραφή τριών LNG carriers, μετά τις κυρώσεις που επιβλήθηκαν πρόσφατα από τις ΗΠΑ.
Το “Asya Energy”, το “Everest Energy” και το “Pioneer” ήταν μεταξύ των επτά gas carriers που επιβλήθηκαν κυρώσεις από το Γραφείο Ελέγχου Ξένων Περιουσιακών Στοιχείων του Υπουργείου Οικονομικών των ΗΠΑ (OFAC) την περασμένη Παρασκευή.
Επίσης, η OFAC επέβαλε κυρώσεις στα πλοία “North Air”, “North Mountain”, “North Sky” και “North Way” με σημαία Παναμά την περασμένη εβδομάδα.
Σε μια προσπάθεια να παρακάμψουν τις κυρώσεις στο ανανεωμένο μεταφορικό έργο της Ρωσίας Arctic LNG 2, «Ρωσικές εταιρείες έχουν καταβάλει προσπάθειες για την προμήθεια μεταχειρισμένων LNG tankers, κυρίως μέσω εταιρειών πρώτης γραμμής σε δικαιοδοσίες τρίτων χωρών, για να καλύψουν μια κρίσιμη έλλειψη διαθέσιμων δεξαμενόπλοιων για το Arctic LNG 2 έργο», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών.
Το “Asya Energy” και το “Pioneer” καταγράφηκαν με δορυφορικές εικόνες νωρίτερα αυτόν τον μήνα, φορτώνοντας τις δύο πρώτες αποστολές από το έργο Arctic LNG 2 της Novatek. Τα δύο πλοία καθώς και το “Everest Energy” έχουν συνδεθεί με την Ocean Speedstar Solutions που εδρεύει στην Ινδία, η οποία έχει επίσης προστεθεί στη λίστα κυρώσεων μαζί με την Zara Shipholding της Nur Global Shipping με έδρα τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ως εγγεγραμμένη πλοιοκτήτρια του “Pioneer” που κατασκευάστηκε το 2005 (πρώην “Pioneer Spirit”).
Τα άλλα τέσσερα μπλοκαρισμένα πλοία με σημαία Παναμά έχουν συνδεθεί με τη White Fox Ship Management, με έδρα το Ντουμπάι. Το Υπουργείο Οικονομικών δήλωσε ότι τα πλοία αυτά είχαν μεταφορτώσει LNG από το έργο Yamal LNG της Ρωσίας, παρά το γεγονός ότι αρχικά προοριζόταν για χρήση με το έργο Arctic LNG 2.
«Η απόκτηση αυτών των τεσσάρων πλοίων αντιπροσωπεύει μια επέκταση του υπάρχοντος LNG στόλου και της εξαγωγικής ικανότητας της Ρωσίας, μια επέκταση που έχουμε δεσμευτεί να μπλοκάρουμε», δήλωσε το Υπουργείο Οικονομικών, προσθέτοντας ότι μια τέτοια LNG μεταφόρτωση από πλοία με ασαφή ιδιοκτησία θα μπορούσε τελικά να βοηθήσει τη Ρωσία να παρακάμψει τους ευρωπαικούς περιορισμούς που απαγορεύουν τη μεταφόρτωση LNG ρωσικής προέλευσης μέσω ευρωπαϊκών λιμένων.
Τέλος, να σημειωθεί ότι οι τελευταίες κυρώσεις ακολουθούν ένα πακέτο περισσότερων από 300 κυρώσεων που εκδόθηκαν τον Ιούνιο, με σκοπό να εμποδίσουν την ανάπτυξη των έργων LNG και πετρελαίου της Ρωσίας, συμπεριλαμβανομένων των Obsky LNG, Arctic LNG 1, Arctic LNG 2 και Arctic LNG 3, και ενός νέου έργου υπό ανάπτυξη στην περιοχή του Μουρμάνσκ. Κυρώσεις επιβλήθηκαν επίσης στο βραχίονα της Novatek στην Κίνα, που δημιουργήθηκε για την εμπορία φυσικού αερίου σε Ασιάτες αγοραστές.