Το ναυπηγείο Mitsubishi κατασκευάζει τα πρώτα roros με μεθανόλη
Η Toyofuji Shipping και η Fukuju Shipping έχουν συμφωνήσει για ένα roro η καθεμία στο ναυπηγείο Mitsubishi, με τα νεόετυκα πλοία να είναι τα πρώτα roro που κινούνται με μεθανόλη και κατασκευάζονται στην Ιαπωνία.
Τα πλοία διπλού καυσίμου και μήκους 169.9 μέτρων θα παραδώσουν μέχρι το τέλος του 2027 και θα μπορούν να μεταφέρουν 2.300 αυτοκίνητα το καθένα. Να σημειωθεί ότι δεν έχει αποκαλυφθεί τιμή για τα δύο πλοία.
Γενικότερα, η μεθανόλη συνεχίζει να είναι το κύριο κάυσιμο στο τμήμα νεότευκτων πλοίων με εναλλακτικά καύσιμα, με 70 νέες παραγγελίες για πλοία (με καύσιμα μεθανόλης) να πραγματοποιούνται τους πρώτους πέντε μήνες του 2024, σύμφωνα με τον DNV. Αξίζει να αναφερθεί ότι αυτό αντιπροσωπεύει το 55% όλων των νέων παραγγελιών για πλοία με εναλλακτικά καύσιμα το 2024.