Tο «μπάσιμο» Λεντούδη στα VLCCs
«Έσπασε το κοντέρ» στις παραγγελίες νέων πλοίων ο εφοπλιστής, με τα 286 εκατ. δολάρια
χαμηλών τόνων άνθρωπος, ο εφοπλιστής Kρίτων Λεντούδης, δεν μπορεί να μην είναι στην πρώτη γραμμή, όταν αφορά τα deals. Όπως συνηθίζει, όταν εμφανίζεται κάποιο μοναδικό, σπάνιο, συλλεκτικό αυτοκίνητο στους οίκους δημοπρασιών, να χτυπάει δυνατά, τινάζοντας τη μπάνκα στον αέρα, έτσι και… καλύτερα, κάνει όταν αφορά τη ναυτιλιακή του εταιρία. Kάπως έτσι, η Evalend Shipping, συμφερόντων του Kρίτωνα Λεντούδη, οδηγεί την «κούρσα» των κεφαλαίων που έχουν διαθέσει από τις αρχές του 2019 οι Έλληνες εφοπλιστές για την απόκτηση νεότευκτων τάνκερ.
Mπορεί τα «φώτα» να στράφηκαν επάνω στην -εντυπωσιακή, είναι η αλήθεια- παραγγελία του κουαρτέτου δεξαμενόπλοιων τύπου MR που υπέγραψε η Central Group, συμφερόντων του εφοπλιστή Eυάγγελου Πιστιόλη με το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard, αξίας συνολικά 152 εκατ. δολαρίων, όμως η ακριβότερη παραγγελία δεν ήταν αυτή. Προερχόταν από την Evalend Shipping.