Το κινεζικό ναυπηγείο Changhong συνάπτει megamax παραγγελία με την MSC

13.08.2024

Η Mediterranean Shipping Co (MSC) συνάπτει συμφωνία για μια megamax παραγγελία.

Πιο συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή εταιρεία συμφώνησε με την κινεζική γιάρδα Zhoushan Changhong International την κατασκευή 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων – LNG, μεταφορικής ικανότητας 19.000 teu. Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που το εν λόγω ναυπηγείο λαμβάνει παραγγελίες τόσο μεγάλης μεταφορικής ικανότητας. Το ναυπηγείο επιβεβαιώθηκε σε ανακοίνωση του την παραγγελία, ωστόσο η τιμή δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.

Υπενθυμίζεται ότι η MSC είχε αναθέσει νωρίτερα στο προαναφερθέν ναυπηγείο συμβόλαιο κατασκευής 20 πλοίων μεταφορικής ικανότητας από 10.300 έως 11.500 teu.

Ενώ πολλές περισσότερες παραγγελίες από την MSC αναμένεται να επιβεβαιωθούν σύντομα στην Κίνα. Αναλυτικότερα, η MB Shipbroking, παλαιότερα γνωστή ως Maersk Broker, αναφέρει ότι η Jiangsu Rongsheng Heavy Industries, κάποτε το μεγαλύτερο ιδιωτικό ναυπηγείο της Κίνας, πρόκειται να ανοίξει ξανά με την MSC ως έναν από τους πρώτους πελάτες της.

Επίσης, η  Rongsheng έχει αποκτήσει οικονομική υποστήριξη, σύμφωνα με την δανέζικη ναυλομεσιτική εταιρεία, και έχει κερδίσει συμβόλαιο για μια σειρά πλοίων διπλού καυσίμου – LNG, μεταφορικής ικανότητας 12.000 teu από την MSC, μια εταιρεία που έχει αναζητήσει εναλλακτικά ναυπηγεία στην Κίνα για το επόμενο “κύμα” επέκτασής της.

Την ίδια ώρα, η MSC αναφέρεται ότι έχει συμφωνήσει στην κατασκευή δέκα πλοία διπλού καυσίμου – LNG, μεταφορικής ικανότητας 21.000 teu στο Jiangsu Hantong με παράδοση από το νέο της drydock από το δεύτερο εξάμηνο του 2027 έως το 2028. Εν τω μεταξύ αυτό το ναυπηγείο είναι γνωστό για την κατασκευή πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και αυτό σηματοδοτεί το ντεμπούτο της (Hantong) στο τμήμα εμπορευματοκιβωτίων . Τέλος, η MSC φημολογείται ότι βρίσκεται πίσω και από μια σειρά πλοίων διπλού καυσίμου – LNG, μεταφορικής ικανότητας 11.000 teu στο Penglai Jinglu.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!