Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης «έδεσε» το κρουαζιερόπλοιο «Aida Aura»
Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης «έδεσε» το πρωί -για τελευταία φορά φέτος- το κρουαζιερόπλοιο «Aida Aura», με συνολικά 1.378 επιβάτες, ορισμένοι εκ των οποίων απολαμβάνουν ήδη τις ομορφιές της πόλης, ενώ άλλοι επέλεξαν να δροσιστούν σε κοντινές παραλίες της Χαλκιδικής.
Το κρουαζιερόπλοιο, με πλήρωμα 400 άτομα, κατέπλευσε στο λιμάνι της συμπρωτεύουσας στις 08.00, προερχόμενο από τη Βάρνα, και θα αναχωρήσει στις 20.00 για τη Ρόδο.
Το «Aida Aura» επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη κάθε χρόνο τέτοια εποχή και φέτος πραγματοποίησε συνολικά πέντε επισκέψεις, ανά δύο εβδομάδες.
Οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου έχουν επιβιβαστεί σε 12 λεωφορεία, με τα τέσσερα εξ αυτών να κάνουν τον γύρο της πόλης και τα υπόλοιπα να κατευθύνονται στα Νέα Πλάγια Χαλκιδικής, στην Κατερίνη, στα Μετέωρα και στα Πετράλωνα.
Στο μεταξύ, αύριο, στις 07.00, αναμένεται από την Καβάλα το «Silver Spirit», με επόμενό του σταθμό τον Βόλο. Στο συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο επιβαίνουν περισσότερα από 440 άτομα, ενώ το πλήρωμα φθάνει τα 200.
Χαμογελούν οι τουριστικοί πράκτορες
Μία από τις καλύτερες χρονιές ήταν η φετινή για την κρουαζιέρα στο λιμάνι της συμπρωτεύουσας, ξεπερνώντας ακόμα και τις προσδοκίες της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης, που στην αρχή του τρέχοντος έτους μιλούσε για άφιξη συνολικά 25 πλωτών σκαφών, ενώ ο αριθμός τους φαίνεται ότι θα υπερβεί τα 30.
Σύμφωνα με την ΟΛΘ ΑΕ, στο επόμενο δίμηνο αναμένεται η άφιξη και των περισσοτέρων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ η περίοδος θα «κλείσει» την 1η Νοεμβρίου.
Συγκεκριμένα, εντός του τρέχοντος μήνα αναμένονται άλλα τρία κρουαζιερόπλοια, συμπεριλαμβανομένου και αυτού που θα αφιχθεί αύριο, έξι τον Σεπτέμβριο -ένα εκ των οποίων θα διανυκτερεύσει κιόλας- κι ένα την 1η Νοεμβρίου.
Θετικά στην αύξηση της κρουαζιέρας στην πόλη επιδρούν οι ενέργειες του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), τα τελευταία χρόνια, για τη διευθέτηση μιας σειράς ζητημάτων που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση ενός κρουαζιερόπλοιου -τις γρήγορες διαδικασίες εισόδου/εξόδου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, την πιστοποίηση των απαιτούμενων συστημάτων ασφαλείας, τα χαμηλά τέλη προσόρμισης και την πρώτη, φιλική εικόνα της πόλης.