Seaspan: Συμφώνησε στην κατασκευή 27 containerships διπλού καυσίμου
Η Seaspan Corporation προχώρησε σε με μια μεγάλη παραγγελία για μια σειρά από 27 πλοία διπλού καυσίμου.
Αναλυτικότερα, η μητρική εταιρεία Atlas αποκάλυψε ένα ναυπηγεικό πρόγραμμαςσε μια κατάθεση στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ που αφορά σε πλοία μεταφορικής ικανότητας από 9.000 teu έως 17.000 teu.
Η Seaspan, η οποία τελευταία φορά παράγγειλε αρκετά containerships το 2021, τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους ανάθεσε (σε ναυπηγείο που δεν κατονομάστηκε) την κατασκευή τεσσάρων πλοίων διπλού καυσίμου (μεθανόλης & LNG) και μεταφορικής ικανότητας 9.000 teu το καθένα και πέντε πλοία μεταφορικής ικανότητας 17.000 teu ικανά να λειτουργούν με LNG. Η Seaspan θα παραλάβει τα πλοία σε bareboat ναυλώσεις και θα ναυλώσει και πλοία σε μακροπρόθεσμη βάση κατά την παράδοση το 2027 και το 2028. Παράλληλα, τέσσερα άλλα πλοία διπλού καυσίμου (LNG) μεταφορικής ικανότητας 9.000 teu παραγγέλθηκαν, ενώ πέντε ακόμη νεότευκτα μεταφορικής ικανότητας 17.000 teu και άλλα πέντε νεότευκτα, μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu με την ίδια επιλογή καυσίμου έχουν δεσμευτεί έναντι ναυλώσεων σε άγνωστη εταρεία liner.
Υπενθυμίζεται ότι οι αντισυμβαλλόμενοι γύρω από τις παραγγελίες δεν κατονομάστηκαν, αλλά πηγές του κλάδου είχαν προηγουμένως συνδέσει τα ναυπηγεία New Times και Yangzijiang Shipbuilding από την πλευρά των ναυπηγών με τη δανική ναυτιλιακή Maersk και την ιαπωνική Ocean Network Express (ONE) να είναι οι αποδέκτες της νέας κατασκευής.
Γενικότερα, η Seaspan είναι η μεγαλύτερος lessor πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, δεδομένου ότι έως τα τέλη Ιουνίου διαχειριζόταν 176 πλοία, συνολικής μεταφορικής ικανότητας περίπου 1.82 εκατομμυρίων teu με 41 νεότευκτα να παραδίδονται έως τον Αύγουστο του 2029.