Schulte Group: Παρουσίασε το νέο σχεδιασμό ενός πλοίου που θα αναφοδιάζει LNG

08.09.2022

Ο γερμανικός όμιλος Schulte αποκάλυψε τον επόμενης γενιάς σχεδιασμό πλοίου ανεφοδιασμού LNG που θα πληροί τις τρέχουσες αλλά και τις γνωστές μελλοντικές απαιτήσεις για παραδόσεις καυσίμων LNG στη θάλασσα μειώνοντας το κόστος.

Το εν λόγω σχέδιο παρουσιάστηκε στη διεθνή έκθεση ενέργειας Gastech που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στο Μιλάνο (05-08/09/2022). Αναλυτικότερα, ο σχεδιασμός του πλοίου εξαλείφει την ανάγκη για fenders και spacer pontoons, που απαιτούν χρόνο και ανθρώπινο δυναμικό για να αναπτυχθούν χειροκίνητα, προς όφελος ενός ολοκληρωμένου συστήματος ανύψωσης – outrigging που είναι συμβατό με οποιονδήποτε τύπο πλοίου και μπορεί να λειτουργήσει σε πέντε λεπτά με το πάτημα ενός κουμπιού, όπως είπε ο ναυτιλιακός όμιλος.

Ο όμιλος Schulte είπε ότι το πλοίο θα μπορεί να λειτουργήσει με λιγότερο πλήρωμα και θα ταιριάζει με όλα τα υπάρχοντα και όσο πλοία θα έρθουν σύντομα και θα λειτουργούν με καύσιμο LNG. Διαθέτει επίσης εξοπλισμό προθέρμανσης, απελευθέρωσης αερίου και αερισμού για την προετοιμασία πλοίων με καύσιμο LNG για drydock και ευέλικτες επιλογές σχεδιασμού που στοχεύουν στη μείωση του κόστους capex και opex για πλοιοκτήτες και διαχειριστές, επιτυγχάνοντας τελικά το χαμηλό κόστος τελευταίου μιλίου – last-mile costs για τη βιομηχανία.

“Εξετάσαμε τις τρέχουσες απαιτήσεις της αγοράς και αναγνωρίσαμε την ανάγκη για ένα πλοίο καυσίμου LNG που θα μειώνει το κόστος παράδοσης τελευταίου μιλίου. Επιστρέψαμε στον πίνακα σχεδίασης και καθορίσαμε τις λειτουργικές προδιαγραφές για το τι πρέπει να προσφέρει το ιδανικό πλοίο με καύσιμο LNG, εξαλείφοντας κάθε πρόσθετο ή περιττό εξοπλισμό αλλά και δυσκίνητες λειτουργίες”, δήλωσε ο Johan Lillieskold, ειδικός λύσεων αερίου, στο LNG Competence Centre, στον όμιλο Schulte.

Καθώς οι πλοιοκτήτες και οι διαχειριστές προσπαθούν να μειώσουν τις εκπομπές από τις δραστηριότητές τους, το LNG γίνεται η πιο δημοφιλής επιλογή καυσίμου. Ενώ ορισμένα LNG bunkers παραδίδονται επί του παρόντος από φορτηγά στην ξηρά σε πλοία που ελλιμενίζονται δίπλα, ο Schulte προέβλεψε ότι οι παραδόσεις LNG από τη θάλασσα θα κυριαρχήσουν τελικά στον εφοδιασμό τόσο σε εμπορικά όσο και κρουαζιερόπλοια που λειτουργούν με καύσιμο LNG.

“Οι τρέχουσες ρυθμίσεις για τα LNG bunkers, τόσο στην ξηρά όσο και στη θάλασσα, δεν θα είναι επαρκείς ή κατάλληλες για τον αυξανόμενο όγκο χωρητικότητας πλοίων με καύσιμα LNG που προγραμματίζεται για τα επόμενα χρόνια. Αυτός ο νέος ευέλικτος σχεδιασμός πλοίου θα εξυπηρετεί τόσο τη σημερινή χωρητικότητα όσο και τα μελλοντικά νεότευκτα πλοία”, πρόσθεσε ο J. Lillieskold.

Τέλος, να αναφερθεί ότι το πλοίο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις μελλοντικές αναβαθμίσεις, όπως μια υβριδική λύση μπαταρίας ή μια επιλογή μετασκευής υδρογόνου. “Σε συνδυασμό με μια υβριδική λύση μπαταρίας και ισχύ στην ξηρά, ανάλογα με το προφίλ της διαχείρισης, το πλοίο θα μπορούσε να λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό χωρίς εκπομπές άνθρακα”, ανάφερε η εταιρεία.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!