Safe Bulkers: Το γ΄τρίμηνο κατέγραψε $64.7 εκατομμυρίων

10.11.2023

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Safe Bulkers, συμφερόντων του Πόλυ Βάσου Χατζηιωάννου, κατέγραψε έσοδα ύψους 64.7 εκατομμυρίων δολαρίων και κέρδη 15 εκατομμυρίων το εφετινό τρίτο τρίμηνο, έναντι 97.7 εκατομμυρίων και 51 εκατομμυρίων δολαρίων, το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Σχετικά με το 9μηνο τα έσοδα της Εταιρείας, ανήλθαν στα 202.1 εκατομμύρια δολάρια, από 263.1 και τα κέρδη στα 49.7 εκατομμύρια έναντι 137.7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα άγγιξε τα 11,1 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο και 40.7 εκατομμύρια δολάρια το 9μηνο, από 48.8 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2022 και 131.5 εκατομμύρια δολάρια το 9μηνο του 2022. Σχετικά με τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων – EBITDA, αυτά ανήλθαν σε 34.8 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο, έναντι 69.1 εκατομμύρια δολάρια το 2022 και 107.4 εκατομμύρια τα 9μηνο του 2023, από 186.6 το 9μηνο του 2022. Επιπρόσθετα, τα κέρδη ανά μετοχή το τρίτο τρίμηνο 2023 ήταν 0.12 δολάρια, από 0.41 το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ενώ, στο 9μηνο ήταν 0.38 δολάρια έναντι 1.08 το 9μηνο του 2022.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της εταιρείας, Δρ Λουκάς Μπαρμπαρής, δήλωσε ότι “Οι επιδόσεις μας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023 επηρεάστηκαν αρνητικά από τις παγκόσμιες οικονομικές αβεβαιότητες και την ασθενέστερη αγορά ναύλωσης. Το βιβλίο παραγγελιών μας για νεότευκτα πλοία με πιο αποδοτικά πλοία και το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αναβάθμισης του υφιστάμενου στόλου μας συμπληρώθηκε με παραγγελίες για δύο νεότευκτα πλοία διπλού καυσίμου μεθανόλης για το τέταρτο τρίμηνο του 2026 και για το πρώτο τρίμηνο του 2027, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα”.

Ο στόλος της Εταιρείας είχε στόλο 46 bulk carriers, συμπεριλαμβανομένων 11 Panamaxes, 9 Kamsarmaxes, 18 Post-Panamaxes και 8 Capesizes, συνολικής χωρητικότητας 4.6 εκατομμυρίων dwt και μέση ηλικία τα 10.5 έτη. Να σημειωθεί ότι δώδεκα πλοία της Safe Bulkers είναι οικολογικά πλοία που κατασκευάστηκαν μετά το 2014 και έξι πλοία είναι πλοία IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III που κατασκευάστηκαν από το 2022 και μετά. Όσον αφορά στο βιβλίο παραγγελιών της, αυτό αποτελείται από 8 Kamsarmaxes IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III, δύο εκ των οποίων είναι διπλού καυσίμου, με προγραμματισμένη παράδοση από το 2023 έως το 2027.

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!