Πρώτοι στις αγοραπωλησίες πλοίων Έλληνες εφοπλιστές

Έλληνες εφοπλιστές πρωταγωνιστούν για ακόμη μια χρονιά στις αγοραπωλησίες πλοίων.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ναυλομεσιτικής εταιρείας Allied, από τις αρχές της χρονιάς έως τις 11 Δεκεμβρίου Έλληνες πλοιοκτήτες πούλησαν 226 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 99 bulk carriers έναντι 1,690.7 εκατομμυρίων δολαρίων, 98 tankers για 2,363.6 εκατομμύρια δολάρια, 16 containerships για 626.4 εκατομμύρια δολάρια & 8 gas carriers ένανι 230.1 εκατομμυρίων δολαρίων. Συνολικά εισέπραξαν 4,910.7 δισεκατομμύρια δολάρια. Την ίδια περίοδο αγόρασαν συνολικά 247 πλοία, συμπεριλαμβανομένων 127 bulk carriers αξίας 2.752 δισεκατομμυρίων δολαρίων 111 tankers αξίας 2.560 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 3 containerships αξίας 55 εκατομμυρίων δολαρίων, 3 gas carriers αξίας 9.1 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά και τρία άλλης κατηγορίας. Συνολικά κατέβαλαν 5,417.8 δισεκατομμύρια δολάρια. Επίσης, Έλληνες εφοπλιστές έστειλαν προς διάλυση συνολικά 22 πλοία.
Ως προς τις πωλήσεις πλοίων, τις επόμενες θέσεις καταλαμβάνουν Ιάπωνες πλοιοκτήτες με 156 πλοία, την τρίτη θέση Κινέζοι με 136 πλοία, την τέταρτη εφοπλιστές από την Σιγκαπούρη με 111 πλοία και ακολουθούν στην πέμπτη θέση Γερμανοί με 90 πλοία. Συνολικά πωλήθηκαν 1.786 πλοία.
Σχετικά με τις αγορές, την δεύτερη θέση έχουν Κινέζοι με 190 πλοία, την τρίτη Τούρκοι με 74, πλοιοκτήτες από τη Μέση Ανατολή αλλά και την Ελβετία βρίσκονται στην τέταρτη θέση με 51 πλοία και στην πέμπτη θέση πλοιοκτήτες από την Σιγκαπούρη με 47 πλοία. Συνολικά αγοράστηκαν 1.786 πλοία.
Τέλος, ως προς τις διαλύσεις την πρώτη θέση έχουν Ιάπωνες με 34 πλοία, την δεύτερη Έλληνες με 22 πλοία, την τρίτη Ινδοί με 15 πλοία, την τέταρτη πλοιοκτήτες από την Ινδονησία με 14 πλοία και την πέμπτη από τη Ρωσία με 13 πλοία. Συνολικά τα πλοία που οδηγήθηκαν προς διάλυση ήταν 560.
