Orix: Παρήγγειλε τα τρία πρώτα πλοία μετά την εξαγορά της Santoku Senpaku
Η ιαπωνική χρηματοοικονομική και εμπορική εταιρεία Orix Corporation και η θυγατρική της Santoku Senpaku παρήγγειλαν τα πρώτα τους νεότευκτα πλοία.
Αναλυτικότερα, η παραγγελία έχει κατανεμηθεί μεταξύ των εξίσου ιαπωνικών κατασκευαστών Tsuneishi και Oshima για δύο Kamsarmax bulk carriers διπλού καυσίμου – μεθανόλης και ένα ακόμη απροσδιόριστο bulker, αντίστοιχα.
Επίσης, η συμφωνία είναι η πρώτη της Orix για πλοία που τροφοδοτούνται με μεθανόλη, όπως είπε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι τα νεότευκτα πλοία (κατασκευής Tsuneishi) θα εκπέμπουν περίπου κατά 15% λιγότερο CO2 και θα μειώσουν τις εκπομπές οξειδίων του θείου κατά περίπου 95% σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία του ναυπηγείου.
Προς υπενθύμιση, η Orix απέκτησε την μεγαλύτερη πλοιοκτήτρια της Οσάκα, την Santoku Senpaku, τον Φεβρουάριο, προσθέτοντας σχεδόν 70 πλοία σε μια συμφωνία αξίας άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
«Η Orix και η Santoku Senpaku στοχεύουν να επεκτείνουν τις υπηρεσίες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων τους για πλοία που ανήκουν σε τρίτα μέρη και να συμβάλουν στην απανθρακοποίηση ολόκληρης της ναυτιλιακής βιομηχανίας αποκτώντας τεχνογνωσία στη διαχείριση λειτουργίας φιλικών προς το περιβάλλον πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των πλοίων που τροφοδοτούνται με μεθανόλη», δήλωσε η εταιρεία σε μια κατάθεση της.
Οι οικονομικοί όροι και οι ημερομηνίες παράδοσης για τα τρία πλοία δεν έχουν αποκαλυφθεί.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η ελληνική Diana Shipping, συμφερόντων της Σεμίραμις Παληού, πληρώνει περίπου 92 εκατομμύρια δολάρια στο εν λόγω ναυπηγείο – Tsuneishi για ένα ζευγάρι Kamsarmaxes διπλού καυσίμου – μεθανόλης που είχε κλείσει τον περασμένο Σεπτέμβριο για παράδοση έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028.