οa1ευστότητα και είσπραξη ανεξόφλητων απαιτήσεων οι μεγαλύτερες προκλήσεις για την κερδοφορία των επιχειρήσεων και το 2016 στην Ελλάδα.

22.04.2016

• Ποσοστό των ερωτηθέντων στην Ελλάδα που αγγίζει το 87\% , (σε αντίθεση με μόλις 57,9\% στη Δυτική Ευρώπη) δηλώνουν ότι οι εγχώριοι Β2Β πελάτες τους εξοφλούν τα τιμολόγια με καθυστέρηση λόγω προβλημάτων ρευστότητας.

• Το 30 \% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα (με αντίστοιχο ποσοστό 18,8\% στη Δυτική Ευρώπη, δήλωσαν απώλεια εσόδων λόγω της καθυστερημένης πληρωμής των τιμολογίων από τους B2B πελάτες τους.

• 3 στους 5 ερωτηθέντες στην Ελλάδα (ποσοστό 61.0\%) αναμένουν σημαντική επιδείνωση σε ό,τι αφορά στις πρακτικές πληρωμών των B2B πελατών που δραστηριοποιούνται στη βιομηχανία τροφίμων κατά τους επόμενους 12 μήνες.

Δυτική Ευρώπη

H καθυστέρηση πληρωμών επηρεάζει το 90\% των επιχειρήσεων στη Δυτική Ευρώπη, όπως αποκαλύπτει η σχετική έρευνα της Atradius.

• Σχεδόν το 40\% της αξίας των Β2Β τιμολογίων στη Δυτική Ευρώπη πληρώθηκαν με καθυστέρηση.
• Εκπρόθεσμα τιμολόγια που καταβάλλονται, κατά μέσο όρο, εντός τριών εβδομάδων από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας.
• 1 στους 4 ερωτηθέντες εξόφλησαν τους προμηθευτές τους με καθυστέρηση εξαιτίας της καθυστερημένης πληρωμής τους από τους B2B πελάτες τους.
• 35 \% των ερωτηθέντων θα ελέγξει την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών τους με μεγαλύτερη συχνότητα φέτος.

Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις Έρευνες:

Ελλάδα  (στα Αγγλικά, στο παρόν Δελτίο επισυνάπτεται σχετική μετάφραση στα Ελληνικά)

Δυτική Ευρώπη  (στα Αγγλικά)

 

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!