Ο Ιαπωνικός κολοσσός Kawasaki Kisen μειώνει το στόλο του και επιστρέφει πλοία που έχει ναυλώσει

15.04.2016

Η Kawasaki Kisen Kaisha Ltd., η τρίτη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία της Ιαπωνίας, σχεδιάζει να μειώσει κατά το ήμισυ τον στόλο των μικρότερων πλοίων της στο ξηρό χύδην φορτίο.

Ο ιδιόκτητος στόλος της Kawasaki Kisen, αποτελείται από 100 περίπου bulkers, μεγέθους Panamax- και Handymax, ενώ στα σχέδια αναδιάρθρωσης της εταιρείας περιλαμβάνεται και η επιστροφή πλοίων από πλοιοκτήτες που τα έχει ήδη ναυλώσει, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg, Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία φέρεται να είναι πρόθυμη να αποζημιώσει αυτούς τους πλοιοκτήτες. Ένας απο τους εκπροσώπους της εταιρείας, ο Kiyoshi Tokonami, αρνήθηκε να σχολιάσει.

Μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Kawasaki Kisen και της Pacific Basin Shipping Ltd., ανέφεραν χαμηλότερα κέρδη ή ζημίες τα τελευταία χρόνια, λόγω της επιβράδυνσης της ζήτησης για σιδηρομετάλλευμα, άνθρακα και άλλων εμπορευμάτων, αλλά και της υπερπροσφοράς χωρητικότητας στο χύδην ξηρό φορτίο.

Η μετοχή της Kaswaski Kisen η οποία διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο του Τόκιο, αυξήθηκε κατά 0,9 τοις εκατό για να κλείσει στα 234 γιεν, την Πέμπτη. Η μετοχή της εταιρείας έχει υποχωρήσει κατά 10 τοις εκατό αυτό το έτος, σε σύγκριση με μια μείωση της τάξεως του 11 τοις εκατό για το Ιαπωνικό δείκτη Nikkei 225

Η εταιρεία ανέφερε μια προκαταρκτική καθαρή απώλεια των 50 εκατομυρίων ΓΙΕΝ (457 εκατομμύρια $) για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο, εν μέρει λόγω των ζημιών της απομείωσης των πλοίων ξηρού φορτίου της.

Η Kawasaki Kisen διαχειρίζεται 375 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, 70 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 49 δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.

Να σημειωθεί πως ο δείκτης Baltic Dry, έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το χαμηλό – ρεκόρ του Φεβρουάριο, καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες οδήγησαν προς διάλυση πλοία χύδην φορτίου χωρητικότητας περίπου 13 εκατομμύρια μετρικούς τόνους κατά το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!