New Jiangzhou Shipyard: Συμφώνησε στην κατασκευή του πρώτου ethylene carrier
Η κινεζική Jiangxi New Jiangzhou Shipbuilding Heavy Industry εισήλθε στον τομέα της ναυπηγικής βιομηχανίας φυσικού αερίου σε μια συμφωνία με εγχώριο ιδιοκτήτη.
Το αναδιαρθρωμένο ναυπηγείο, παλαιότερα γνωστός ως Jiangzhou Union Shipbuilding, έχει συμβόλαιο με την Shenzhen Haihong Shipping για ένα πλοίο μεταφορέας αιθυλενίου – ethylene carrier, χωρητικότητας 7.000 κυβικών μέτρων.
Επισημαίνεται ότι το ναυπηγείο, το οποίο έχει δει πολλές παραγγελίες από ιδιοκτήτες chemical tankers και MPP πλοίων από την επίσημη κυκλοφορία του τον Μάρτιο του περασμένου έτους, δεν έχει αποκαλύψει την τιμή και τις λεπτομέρειες παράδοσης σχετικά με την πρώτη παραγγελία.
Αυτό το πλοίο μήκους 115 μέτρων έχει σχεδιαστεί από το Marine Design & Research Institute of China (MARIC) με δύο ανεξάρτητες μονοκύλινδρες δεξαμενές τύπου C των 3.500 cu m έκαστη, κατάλληλες για φόρτωση διαφορετικών τύπων αερίων, συμπεριλαμβανομένων αιθυλενίου, αιθανίου , προπυλένιο, προπάνιο και άνυδρη αμμωνία.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η Shenzhen Haihong έχει 3 ιδιόκτητα LPG carriers, χωρητικότητας μεταξύ 5.000 κυβικών μέτρων και 6.300 κυβικών μέτρων.Ενώ τελευταία φορά που παράγγειλε πλοία ήταν τον Ιανουάριο του 2022 στο China Merchants Jinling.