Ναυπηγεία Imabari : Δέχθηκαν παραγγελία για κατασκευή πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 20.000 TEU

04.02.2015

Παραγγελία έντεκα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 20.000 TEU, ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε η ιαπωνική Imabari Shipbuilding Co., Ltd. Τα πλοία θα είναι διαστάσεων περίπου 400 μέτρων μήκους επί 59 πλάτους.

Η Imabari σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 40 δισεκατομμυρία γιεν στο πρότζεκτ, συμπεριλαμβανομένου του κόστους της νέας κατασκευαστικής μονάδας της Marugame και των τριών υπερμεγέθων γερανών βάρους 1.200 τόνων. Το πρώτο από τα γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί το 2018.


Παρά το γεγονός ότι η Imabari δεν παρείχε καμία πληροφορία σχετικά με τον αγοραστή των χωρητικότητας 20.000 TEU πλοίων, είναι πολύ πιθανό ότι πρόκειται για τα έντεκα 18.000 TEU πλοία ιδίων διαστάσεων και ίδιου χρονικού ορίζοντα παράδοσης, τα οποία αναφέρθηκαν προσφάτως από την Taiwan’s Evergreen Marine in ό,τι κλείστηκαν για να χρονοναύλωση από τη συνδεδεμένη με την Imabari εταιρεία Shoei Kisen Kaisha, Ltd. Ο κ Yukito Higaki είναι πρόεδρος τόσο της Marubeni, όσο και της Shoei.


Αυτό δημιουργεί την απορία γιατί μερικά από τα πλοία λέγεται ότι έχουν χωρητικότητα 20.000 TEUs, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται στο εύρος των 18.000 TEU. Αυτό το γεγονός πιθανώς οφείλεται στην ενδεχόμενη διαφοροποίηση μεταξύ της ονομαστικής μέγιστης χωρητικότητας TEU των πλοίων και του πραγματικού αριθμού των κοντέινερ που προορίζονται για μεταφορά από τον φορέα.


Η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, η Maersk Line, για παράδειγμα, αναφέρει ότι η χωρητικότητα του πλοίου βρίσκεται στους 14 τόνους ανά κιβώτιο, μια τιμή που είναι πάντα χαμηλότερη σε σύγκριση με την πραγματική χωρητικότητα σε TEU.


Το βέβαιο είναι πως τα πλοία που παραγγέλθηκαν από στην Imabari δεν είναι τίποτα άλλο παρά γιγαντιαία. Εν τω μεταξύ, τον Μάρτιο η εταιρεία θα παραδώσει το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ιαπωνία, το οποίο θα είναι το πρώτο επί συνολικά πέντε χωρητικότητας 14.000 TEU πλοία που έχουν παραγγελθεί από την “Κ Line”.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!