MSC: Ενισχύει τον στόλο της με δύο πλοία που είχε παραγγείλει η BAL
Η Mediterranean Shipping Co (MSC) θα εντάξει στον στόλο της δύο υπό κατασκευή πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Κίνα από την BAL Container Line.
Η μητρική εταιρεία της BAL, LC Logistics, δήλωσε σε μια κατάθεση στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ότι η MSC είχε ανανεώσει συμβόλαια για ένα ζευγάρι containerships, μεταφορικής ικανόττηας 14.000 teu στο Jiangnan Shipyard σε μια συμφωνία αξίας άνω των 330 εκατομμυρίων δολαρίων συνολικά.
BAL’s parent company, LC Logistics, said in a Hong Kong Stock Exchange filing that MSC had been novated contracts for a pair of 14,000 teu boxships at Jiangnan Shipyard in a deal worth more than $330m in total.
Επισημαίνεται ότι η BAL που είναι εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ παρήγγειλε το πλοία τον Ιούνιο του 2022 με τις πρώτες δόσεις των 84.3 εκατομμυρίων δολαρίων να έχουν ήδη πληρωθεί. Η εταιρεία θα λάβει 133.3 εκατομμύρια δολάρια από την MSC, με χρηματοδότηση περίπου 49 εκατομμυρίων δολαρίων στη διαδικασία, ενώ η εταιρεία με έδρα την Ελβετία θα αναλάβει τα υπόλοιπα 196.7 εκατομμύρια δολάρια σε κόστος ναυπήγησης και επίσης θα αποζημιώσει τη BAL για παραγγελίες εξοπλισμού αξίας 3.3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η BAL θα συνεχίσει να επιβλέπει την κατασκευή των πλοίων, με αναμενόμενη παράδοση το 2025. Η εταιρεία, η οποία επανέλαβε πρόσφατα τις υπηρεσίες της μεταξύ Κίνας και Μεξικού, έχει έως και τέσσερα επιπλέον optional πλοία, μεταφορικής ικανόττητας 14.000 teu στο Jiangnan, σύμφωνα με πηγές του κλάδου.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η MSC υπό την ηγεσία του Gianluigi Aponte προσθέτει χωρητικότητα για να εδραιωθεί στην κορυφή της κατάταξης των liners. Οι αναλυτές της Alphaliner προβλέπουν ότι το μερίδιο αγοράς της MSC θα είναι ίσο με το μερίδιο αγοράς της Maersk και της Hapag-Lloyd’s μαζί με την έναρξη του Gemini Cooperation στις αρχές του επόμενου έτους.