MPC: Παραγγελία δύο containerships διπλού καυσίμου έναντι $78 εκατομμυρίων

04.07.2022

Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Όσλο, MPC Container Ships, σύναψε συμβόλαιο με το κινεζικό ναυπηγείο Taizhou Sanfu Ship Engineering για την κατασκευή δύο νεότευκτων πλοίων διπλού καυσίμου, τα οποία θα κάνουν και χρήση μεθανόλης, μεταφορικής ικανότητας 1.300 teu, έναντι 78 εκατομμυρίων δολάριων.

Τα εν λόγω πλοία θα παραδοθούν το δεύτερο εξάμηνο του 2024 και θα “συνοδεύονται” με 15ετή χρονοναύλωση στη Νορβηγική North Sea Container Line (NCL), υποστηριζόμενα από contracts of affreightment (COA) από διάφορα μέρη και συμπεριλαμβανομένης μιας 15ετούς συμφωνίας με τον νορβηγικό βιομηχανικό όμιλο Elkem. Να σημειωθεί ότι η Elkem, η οποία κατέχει το 40% της NCL, σημείωσε ότι η συμφωνία θα επιτρέψει επίσης στην εταιρεία που εδρεύει στο Haugesund, η οποία επί του παρόντος διαχειρίζεται τέσσερα πλοία, να γίνει η πρώτη διαχειρίστρια εταιρεία στη Νορβηγία που θα θέσει σε λειτουργία πλοία που θα κινούνται με μεθανόλη.Τα νεότευκτα πλοία θα αντικαταστήσουν τρία από τα τρέχοντα πετρελαιοκίνητα πλοία της NCL, τα οποία θα αποσυρθούν σταδιακά από τη διαχείριση. Επίσης, να αναφερθεί ότι τα πλοία θα ανήκουν κατά πλειοψηφία στην MPC Container Ships σε συνεργασία με την Topeka MPC Maritime.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα εν λόγω πλοία που θα κινούνται με μεθανόλη έχουν χρηματοδοτηθεί με 13.7 εκατομμύρια NOK (1.4 εκατομμύρια δολάρια) από τη νορβηγική κρατική επιχείρηση Enova και 60 εκατομμύρια NOK (6 εκατομμύρια δολάρια) από το ταμείο NOx, το ταμείο του νορβηγικού επιχειρηματικού τομέα για τη μείωση των εκπομπών.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!