Mitsubishi Shipbuilding: Κατασκευάζει roros διπλού καυσίμου μεθανόλης

24.03.2025

Η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding έχει εξασφαλίσει περισσότερες παραγγελίες για πλοία με μεθανόλη.

Αναλυτικότερα η ναυπηγική μονάδα της Mitsubishi Heavy Industries (MHI) πρόκειται να κατασκευάσει τρία roros για τις ιαπωνικές ναυτιλιακές εταιρείες Toyofuji Shipping, Miyazaki Sangyo Kaiun και Nichitoku Kisen, με την παράδοση να αναμένεται το 2028.

Εν τω μεταξύ οι νέες παραγγελίες ακολουθούν δύο παρόμοια νεότευκτα πλοία των Toyofuji Shipping και Fukuju Shipping που έκαναν κράτηση τον περασμένο Ιούνιο για παράδοση το 2027 και ισχυρίστηκαν ότι ήταν τα πρώτα πλοία της Ιαπωνίας με μεθανόλη σε αυτήν την κατηγορία.

Επίσης, να σημειωθεί ότι τα πλοία μήκους 168 μέτρων θα είναι κατάλληλα να μεταφέρουν 2.300 επιβατικά οχήματα και να επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβων.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί οτι τα νεότευκτα πλοία θα αναπτυχθούν στο εσωτερικό και θα διαθέτουν κινητήρα διπλού καυσίμου υψηλής απόδοσης που μπορεί να χρησιμοποιεί τόσο μεθανόλη όσο και βαρύ μαζούτ, με αναμενόμενη μείωση των εκπομπών CO2 ανά μονάδα μεταφοράς κατά περισσότερο από 20% σε σύγκριση με τα πλοία που διαχείρονται σήμερα και ανήκουν στην Toyofuji Shipping, όπως είπε το ναυπηγείο.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!