MedCruise: Στόχος μας η δημιουργία νέων αγορών στην Ασία

30.01.2017

Το 2017 ξεκίνησε θετικά για τον τομέα της κρουαζιέρας, με την αγορά της Αιγύπτου να ανακάμπτει και την Τυνησία να είναι έτοιμη να δεχτεί πλοία ξανά, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας της MedCruise κ. Θάνος Πάλλης, στο πλαίσιο ενημέρωσης των δημοσιογράφων.

Μολονότι η κίνηση των κρουαζιεροπλοίων στην Κωνσταντινούπολη έχει πέσει αρκετά με μόνη την εταιρεία Saga να συνεχίζει τις δραστηριότητές της, το Κουσάντασι στα παράλια της Τουρκίας εξακολουθεί να είναι εντός του προγράμματος, ενώ ως « αφετηρία κάθε ταξιδιού για τη MedCruise παραμένει σταθερά είτε ο Πειραιάς είτε η Αδριατική, η οποία υπάρχει σε κάθε δρομολόγιο » όπως τόνισε ο υπεύθυνος κρουαζιέρας του ΟΛΠ κ. Σταύρος Χατζάκος.

Σύμφωνα με τη MedCruise (Ένωση Λιμένων Κρουαζιέρας Μεσογείου), στόχος είναι η αύξηση του μεριδίου αγοράς όσον αφορά την Κωνσταντινούπολη, και παράλληλα σε συνεργασία με την CLIA Europe και του ΟΛΠ, η οργάνωση μιας «marketing campaign» στην Κίνα και συγκεκριμένα στη Σαγκάη τον Μάιο του 2017, δεδομένου ότι πέρυσι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρέθηκε η Κορέα, καθώς στο Πουσάν έλαβε χώρα η εκπαίδευση νέων ταξιδιωτικών πρακτόρων (travel agents) για λογαριασμό της MedCruise.

« – Η αγορά της MedCruise έχει ωριμάσει και στοχεύει να δημιουργήσει νέες αγορές εκπαιδεύοντας ταξιδιωτικούς πράκτορες στην Ασία » είπε χαρακτηριστικά ο κ. Kristijan Pavic, ο Κροάτης πρόεδρος της MedCruise.

Μάλιστα, φέρνοντας ως παραδείγματα τη Σιγκαπούρη και το Χονγκ Κονγκ, εξήγησε ότι από άποψη ενδιαφέροντος, για τη MedCruise η αγορά της Ασίας καλύπτει το 9\%.

« – Χρειάζεται χρόνο και πολλές προσπάθειες για να πείσεις άλλες εταιρείες να φέρουν τα πλοία τους στην Ανατολική Μεσόγειο » πρόσθεσε ο κ. Pavic.

Στα πλαίσια των προσπαθειών αυτών έγινε η συμφωνία της MedCruise με την αεροπορική εταιρεία Emirates, μια συνεργασία που στοχεύει στην από κοινού εκστρατεία μάρκετινγκ και στο άνοιγμα της ασιατικής αγοράς στη Μεσόγειο, προκειμένου η ευρωπαϊκή κρουαζιέρα να κρατήσει τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους παγκόσμιους προορισμούς, δεδομένου ότι οι Ασιάτες και οι Αμερικανοί αποφεύγουν τις κρουαζιέρες στη Μεσόγειο λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων που έχουν κατά διαστήματα συμβεί στις ευρωπαϊκές χώρες. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι από τα 315 κρουαζιερόπλοια του παγκόσμιου στόλου, τα 136 κινούνται στη Μεσόγειο, όπου αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους 46 εταιρείες.

Οι όμιλοι Carnival και Royal Caribbean Cruises έχουν μετατρέψει πλοία τους ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κινεζικής αγοράς, ενώ την ίδια τακτική θα ακολουθήσουν οι όμιλοι MSC και Norwegian.             

Όσον αφορά το λιμάνι του Πειραιά, πέρυσι σημειώθηκε αύξηση στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας κατά 11\%, ξεπερνώντας το 1 εκατομμύριο άτομα.

Εντούτοις, ακόμα είναι νωρίς να υπάρξει μια ασφαλής συνολική εκτίμηση σχετικά με τα επίπεδα στα οποία θα κυμανθούν οι αριθμοί για το 2017.

Όπως είπε ο κ. Χατζάκος, υπεύθυνος κρουαζιέρας του ΟΛΠ:

« – Σαν μια πρώτη εικόνα για τον Πειραιά αναμένεται μείωση των επιβατών που πιθανώς θα αγγίξει το 10\% », συνυπολογίζοντας το γεγονός ότι η τιμολογιακή πολιτική που αποσκοπεί στην αύξηση της πληρότητας των πλοίων ποικίλλει από εταιρεία σε εταιρεία, αφού η κινητικότητα στο πρόγραμμα με τις συχνές αλλαγές επηρεάζουν αναλόγως τους αριθμούς.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!