LR: Ενέκρινε σχεδιασμό συστήματος διπλού καυσίμου για MGCs της Trafigura
Η Lloyd’s Register (LR) επιβεβαίωσε την επιτυχή ολοκλήρωση ενός κοινού έργου ανάπτυξης (JDP) που σχεδιάζει συστήματα διπλού καυσίμου – αμμωνίας στα μεσαίου μεγέθους gas carriers αερίου (MGCs) της Trafigura.
Πιο συγκεκριμένα, η LR ολοκλήρωσε μια εκτενή αξιολόγηση σχεδιασμού και αξιολόγηση ασφάλειας για να εγκρίνει τα σχέδια σύμφωνα με τους κανόνες και τους διεθνείς κανονισμούς της.
Η εφαρμογή συστημάτων αμμωνίας διπλού καυσίμου σε αυτά τα πλοία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς την επέκταση της χρήσης καυσίμων χαμηλών εκπομπών άνθρακα πέρα από εξειδικευμένα πλοία σε πιο διαφορετικούς τύπους πλοίων. Η Trafigura είναι ένας από τους πρώτους operators που χρησιμοποίησε αυτή την τεχνολογία σε MGCs εμπορικά.
Η εταιρεία εμπορίας εμπορευμάτων με έδρα τη Σιγκαπούρη υπέγραψε συμβόλαιο με την HD Hyundai Mipo (HMD) το 2024 για την κατασκευή τεσσάρων MGCs χωρητικότητας 45.000 κυβικών μέτρων, που τροφοδοτούνται από κινητήρες διπλού καυσίμου – αμμωνίας WinGD και το σύστημα μείωσης της έκλυσης αμμωνίας της Alfa Laval. Επίσης, είναι σχεδιασμένα να μεταφέρουν τόσο υγραέριο (LPG) όσο και αμμωνία.
Τέλος, να σημειωθεί ότι τα πλοία θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο της HMD στο Ulsan της Νότιας Κορέας, με τις παραδόσεις να αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός του 2028.