Kumiai Navigation: Παράγγειλε VLGC από το ιαπωνικό ναυπηγείο KHI
Η Kumiai Navigation με έδρα τη Σιγκαπούρη παράγγειλε ένα VLGC, χωρητικότητας 86.700 κυβικών μέτρων, που θα κάνει χρήση καυσίμου LPG, από την ιαπωνική ναυπηγική εταιρεία Kawasaki Heavy Industries (KHI) για παράδοση το 2025.
Να σημειωθεί ότι δεν έχει αποκαλυφθεί η τιμή για το πλοίο μήκους 230 μέτρων που θα παραδοθεί από το Sakaide Works της KHI και θα μπορεί να μεταφέρει LPG και liquefied ammonia gas σε ξεχωριστές δεξαμενές φορτίου ταυτόχρονα.
Με καύσιμα low-sulfur fuel oil και LPG, το νεότευκτο θα πληροί τα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών SOx που ορίζονται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) και τους EEDI κανονισμούς Φάσης 3. Παρόμοια πλοία έχουν παραγγελθεί στην KHI από τις ιαπωνικές Nippon Yusen Kaisha (NYK), K Line και Eneos για είσοδο στην αγορά το 2023 και το 2024. Αυτό θα είναι το έβδομο LPG/NH3 carrier που θα κατασκευάσει η Kawasaki Heavy.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι θυγατρική της ιαπωνικής Kumiai Senpaku, η οποία διαθέτει επί του παρόντος στόλο έξι VLGCs, δύο μικρά LPG carriers και 12 bulkers. Εκτός από την τελευταία παραγγελία στην KHI, η εταιρεία διαθέτει ένα VLGC, χωρητικότητας 84.000 κυβικών μέτρων που θα παραδωθεί από το ίδιο ναυπηγείο εφέτος και ένα ultramax bulker υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Oshima, που έχει προγραμματιστεί για παράδοση στις αρχές του 2023.