Κατά 36% μειωμένες οι παραγγελίες νέων πλοίων στα Ιαπωνικά ναυπηγεία
Οι παραγγελίες στα ιαπωνικά ναυπηγεία μειώθηκαν κατά 36\% από έτος σε έτος τον Φεβρουάριο, συνεχίζοντας την καθοδική πορεία των νέων ναυπηγήσεων οι οποίες έχουν επηρεαστεί από την υποτονική ναυλαγορά του ξηρού φορτίου.
Στοιχεία από τον Ιαπωνικό σύνδεσμο ναυτιλιακών εξαγωγέων (JSEA) έδειξαν πως ναυπηγεία μέλη του δέχτηκαν 30 παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας (gross tonnage) 1.522.900 τον Μάρτιο 2015, σε σύγκριση με τις 47 εξαγωγικές παραγγελίες 1.885.291 gt την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Τα Ιαπωνικά ναυπηγεία ειδικεύονται στην κατασκευή ξηρού φορτίου χύδην. Η Βουτιά του δείκτη Baltic Dry σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα τον Φεβρουάριο έχει αποθαρρύνει τις επενδύσεις σε φορτηγά πλοία. Επίσης η ζήτηση άνθρακα από την Κίνα επιβραδύνεται, η Ινδονησία δεν παρουσιάζει κανένα σημάδι ανάκαμψης των εξαγωγών ακατέργαστου μεταλλεύματος συν τον κατακλυσμό παραδόσεων νεότευκτων πλοίων -Bulker- φέτος, κάνει ακόμα πιο δύσκολες τις προοπτικές της αγοράς.
Οι παραγγελίες νέων πλοίων του Μαρτίου περιελάμβαναν δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 11 Handysize φορτηγά πλοία, έξι Handymax φορτηγά πλοία, δύο φορτηγά πλοία τύπου Panamax, ένα coal carrier, τρια ore carriers, ένα δεξαμενόπλοιο τύπου VLCC, ένα δεξαμενόπλοιο Aframax, ένα πλοίο μεταφοράς LPG, και δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων.
τα ναυπηγεία μέλη της JSEA παρέδωσαν τον Μάρτιο 33 πλοία συνολικής χωρητικότητας 1.458.492 gt, ενώ πέρυσι την ίδια εποχή παρέδωσαν 30 πλοία συνολικής χωρητικότητας 1.327.116 gt
Την 31η Μαρτίου 2015, στο βιβλίο παραγγελιών των ιαπωνικών ναυπηγείων εκκρεμούν προς παράδωση 632 πλοία συνολικής χωρητικότητας 27.641.720 gt, σε σύγκριση με 658 πλοία 27.716.641 gt, τον Φεβρουάριο του 2014.