JSW: Εισέρχεται στον κλάδο κατασκευής containers
Ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους ετερογενών δραστηριοτήτων της Ινδίας, ο όμιλος JSW, θέλει να εισέλθει στον χώρο κατασκευής εμπορευματοκιβωτίων.
Η εταιρεία υπό την ηγεσία του Sajjan Jindal, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα του χάλυβα, των λιμένων, της ενέργειας, των υποδομών, του τσιμέντου, της αυτοκινητοβιομηχανίας και των χρωμάτων, έχει προσλάβει συμβούλους για να εντοπίσει τις δυνατότητες της αγοράς για να εισέλθει σε έναν τομέα που κυριαρχείται σήμερα από τους Κινέζους. Η κίνηση είναι επίσης σύμφωνη με τα φιλόδοξα σχέδια Maritime India Vision 2030 του πρωθυπουργού Narendra Modi για την ενίσχυση της θαλάσσιας υποδομής στο πολυπληθέστερο έθνος του κόσμου αυτή τη δεκαετία.
Τα κινεζικά εργοστάσια αντιπροσωπεύουν τώρα περισσότερο από το 95% των παγκόσμιων εμπορευματοκιβωτίων ξηρού φορτίου και σχεδόν το 100% των παγκόσμιων εμπορευματοκιβωτίων ψυγείων, κάτι που έχει συζητηθεί επανειλημμένα από πολιτικούς και ρυθμιστικές αρχές στις ΗΠΑ.Σε σχετικές ειδήσεις για την κατασκευή εμπορευματοκιβωτίων, η Compact Container Systems (CCS) από τη Φλόριντα μόλις κυκλοφόρησε το κοντέινερ SeaFold HC 40′, ένα νέο πτυσσόμενο κοντέινερ πέντε σε ένα, το οποίο έχει τη δυνατότητα να μειώσει το κόστος επανατοποθέτησης εμπορευματοκιβωτίων κατά 56%, τον χώρο αποθήκευσης κατά 80% και τις εκπομπές άνθρακα έως και 70%.
«Η ευκαιρία να τοποθετήσουμε πέντε από τα διπλωμένα container μας στην ίδια υποδοχή με ένα τυπικό δοχείο HC 40′ αλλάζει το παιχνίδι στη διαχείριση των μετακινήσεων των κοντέινερ, τη μεγιστοποίηση της χωρητικότητας αποθήκευσης και τη σημαντική μείωση των εκπομπών άνθρακα», δήλωσε ο Charlie Santos-Buch, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος. του CCS.
Το μεταλλικό εμπορευματοκιβώτιο αποστολής δεν έχει αλλάξει πολύ από την εφεύρεσή του στη δεκαετία του 1950, αλλά νέες εφευρέσεις κυκλοφορούν στο εμπόριο, συμπεριλαμβανομένης της Staxxon από τις ΗΠΑ, της οποίας το πτυσσόμενο εμπορευματοκιβώτιο φέρει σχέδιο σε στυλ ακορντεόν, ενώ στην Ινδία η Shallow Waterways Shipping έχει αναπτύξει ένα εξαγωνικό δοχείο που προορίζεται για τη μεταφορά χύδην εμπορευματοκιβωτίων. Στην Ευρώπη, η ελβετική εταιρεία AELER εμπορεύεται το Unit One, ένα δοχείο κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό.