Jaldhi Overseas: Συμφώνησε στην κατασκευή έως και τεσσάρων VLACs
H Jaldhi Overseas με έδρα τη Σιγκαπούρη έχει επενδύσει στον τομέα των πολύ μεγάλων πλοίων αμμωνίας – very large ammonia carriers (VLACs) με έως και τέσσερα νεότευκτα στο Jiangnan Shipyard στην Κίνα.
Ο ναυτιλιακός βραχίονας του ομίλου Bothra της Ινδίας έχει συνάψει σύμβαση για δύο gas carriers, χωρητικότητας 93.000 κυβικών μέτρων και υπέγραψε επιστολή προθέσεων για δύο επιπλέον μονάδες με το ναυπηγείο, το οποίο πρόσφατα συνήψε παρόμοια συμφωνία με την AW Shipping, μια κοινοπραξία της ADNOC Logistics & Services ( ADNOC L&S) και τον κινεζικό όμιλο Wanhua Chemical.
Ενώ το εγχείρημα ADNOC L&S πληρώνει 125 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το 2026, δεν έχει αποκαλυφθεί καμία τιμή ή εκτιμώμενες ημερομηνίες παράδοσης για τα νεότευκτα πλοία της Jaldhi.
Η Jaldhi ιδρύθηκε το 2004 και εκτός από τα VLACs, η εταιρεία διαθέτει Ultramax bulk carriers, MR2 tankers και μεσαίου μεγέθους gas carriers υπό παραγγελία στη Yangzi-Mitsui Shipbuilding (YAMIC), μια κοινοπραξία μεταξύ της κινεζικής Yangzijiang Shipbuilding και της ιαπωνικής Mitsui Shipbuilding E&S.
Τέλος, να σημειωθεί ότι πολλοί ιδιοκτήτες στρέφονται στην κατασκευή νεότευκτων VLACs, καθώς το παγκόσμιο εμπόριο αμμωνίας χαμηλών εκπομπών άνθρακα αναμένεται να σημειώσει σημαντική άνοδο τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, ορισμένοι αναλυτές έχουν επισημάνει πιθανούς φόβους υπερπροσφοράς πλοίων λόγω ανεπαρκών όγκων αμμωνίας για μεταφορά μεσοπρόθεσμα και ότι αυτά τα πλοία αρχικά θα εμπορεύονται στην αγορά υγραερίου.