Iino Kaiun: Παράγγειλε το πρώτο VLCC διπλού καυσίμου – μεθανόλης
Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Iino Kaiun Kaisha (Iino Lines) υπέβαλε παραγγελία για το πρώτο υπερδεξαμενόπλοιο διπλού καυσίμου – μεθανόλης στην Nihon Shipyard (NSY).
Επισημαίνεται ότι το VLCC μήκους 339.5 μέτρων & χωρητικότητας 309.400 dwt βασίζεται στην ιδέα σχεδιασμού που αναπτύχθηκε από την Iino μαζί με την Idemitsu Tanker, τη Nippon Yusen Kaisha (NYK) και την NSY.
Σύμφωνα με την Iino, το πλοίο μπορεί να χρησιμοποιήσει μεθανόλη ως καύσιμο εκτός από το συμβατικό μαζούτ. Εκτός των άλλων είναι εξοπλισμένο με μια γεννήτρια άξονα που παράγει ηλεκτρική ενέργεια χρησιμοποιώντας την περιστροφή του κύριου άξονα της έλικας, η οποία μειώνει σημαντικά το διοξείδιο του άνθρακα, τα οξείδια του θείου, τα οξείδια του αζώτου και τα σωματίδια.
Το νεότευκτο πλοίο πρόκειται να παραδοθεί το 2027 σε άγνωστη τιμή και να συνάψει σύμβαση ναύλωσης με την Idemitsu Tanker.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η China Merchants Energy Shipping (CMES), η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Σαγκάη εταιρεία συμφερόντων του China Merchants Group, ήταν η πρώτη που παράγγειλε VLCC διπλού καυσίμου – μεθανόλης. Το πλοίο, χωρητικότητας 306.000 dwt, θα πρέπει να παραδοθεί έως τον Απρίλιο του 2026.