Idemitsu: Συμφώνησε στην κατασκευή δύο VLCCs διπλού καυσίμου
Η ιαπωνική ιδιοκτήτρια και διαχειρίστρια εταιρεία Idemitsu Tanker έχει υπογράψει σύμβαση για την κατασκευή δύο VLCCs διπλού καυσίμου μεθανόλης.
Επισημαίνεται ότι τα πλοία μήκους 339,5 μέτρων και χωρητικότητας 309.400 dwt αναπτύσσονται σε συνεργασία με τις ιαπωνικές ναυτιλιακές εταιρείες Nippon Yusen Kaisha (NYK), Iino Kaiun Kaisha (Iino Lines) και Nihon Shipyard (NSY), μια κοινοπραξία μεταξύ της Imabari Shipbuilding και της Japan Marine United.
Τα πλοία, με κόστος περίπου 135 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, έχουν προγραμματιστεί για παράδοση το 2028 και το 2029, όπως δήλωσε η Idemitsu, προσθέτοντας ότι εκτός από την κύρια μηχανή διπλού καυσίμου και μια γεννήτρια άξονα, διαθέτουν δύο ιστία ρότορα (rotor sails), μια παγκόσμια πρωτιά για ένα VLCC.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο, η Iino Lines έγινε η πρώτη ιαπωνική πλοιοκτήτρια εταιρεία που παράγγειλε ένα υπερδεξαμενόπλοιο (supertanker) που μπορεί να λειτουργεί με μεθανόλη. Ακολούθησε η παραγγελία από την NYK για ένα ακόμη πλοίου διπλού καυσίμου – μεθανόλης βασισμένου στο ίδιο πρωτότυπο σχέδιο. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν το 2027 και το 2028, αντίστοιχα, και θα έχουν συμβόλαιο ναύλωσης με την Idemitsu Tanker.