Η Seanergy Maritime ανακοινώνει κερδοφορία για το τρίτο τρίμηνο και εννεάμηνο του 2024 Διανομή μερίσματος ύψους 0,26 δολαρίων ανά μετοχή
Σημαντικά Σημεία και Εξελίξεις:
- Καθαρά κέρδη 36,8 εκατ. δολάρια για το εννεάμηνο του 2024
- Μέρισμα 0,26 δολάρια ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο, με ετησιοποιημένη απόδοση 11,1%[1]
- Συνολικά μερίσματα 0,66 δολάρια ανά μετοχή ή 13,6 εκατ. δολάρια για το 2024
- Υπεραπόδοση του στόλου κατά 7% έναντι του δείκτη BCI, για το τρίτο τρίμηνο και εννεάμηνο
- Αναμενόμενο ημερήσιο TCE του στόλου για το τέταρτο τρίμηνο στα 23.400 δολάρια, έναντι 20.900 δολαρίων του BCI στο τέταρτο τρίμηνο μέχρι στιγμής
- Επιτυχείς χρηματοδοτήσεις και αναχρηματοδοτήσεις ύψους 62,5 εκατ. δολαρίων
-
Κύρια οικονομικά στοιχεία Tριμήνου
Έτους
(εκατ. δολάρια εκτός από EPS) Q3 2024
Q3 2023
9M 2024
9M 2023
Καθαρός κύκλος εργασιών $44,4
$24,5
$125,8
$70,8
Καθαρό αποτέλεσμα $12,5
-$5,0
$36,8
-$8,5
Προσαρμοσμένο καθαρό αποτέλεσμα $14,1
-$2,6
$41,7
$0,4
Προσαρμοσμένο EBITDA $26,8
$9,5
$78,0
$29,1
Αποτέλεσμα ανά μετοχή (EPS) βασικά $0,61
-$0,28
$1,80
-$0,48
Προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή βασικά $0,69
-$0,14
$2,05
$0,02
5 Νοεμβρίου 2024 – Γλυφάδα – Η Seanergy Maritime Holdings Corp. («Seanergy» ή «Εταιρεία») (NASDAQ: SHIP), ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2024. Παράλληλα, ανακοίνωσε τριμηνιαίο μέρισμα ύψους 0,26 δολαρίων ανά μετοχή για το τρίτο τρίμηνο, σύμφωνα με την αναθεωρημένη μερισματική πολιτική που παρουσιάστηκε το προηγούμενο τρίμηνο.
Για το τρίτο τρίμηνο του 2024, η Seanergy πέτυχε καθαρό κύκλο εργασιών 44,4 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 81% από τα 24,5 εκατ. δολάρια του τρίτου τριμήνου του 2023. Το προσαρμοσμένο EBITDA ανήλθε σε 26,8 εκατ. δολάρια, αυξημένο κατά 182% από 9,5 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 12,5 εκατ. δολάρια, από ζημιά 5,0 εκατ. δολαρίων το 2023, ενώ ο μέσος ημερήσιος ναύλος (TCE) του στόλου ήταν 26.529 δολάρια, έναντι 15.298 δολαρίων πέρυσι.
Για το εννεάμηνο του 2024, τα καθαρά έσοδα έφτασαν τα 125,8 εκατ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 78% από τα 70,8 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο το 2023. Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο ανήλθαν σε 36,8 εκατ. δολάρια από καθαρή ζημιά $8,5 εκατ. δολαρίων την ίδια περσινή περίοδο, ενώ το προσαρμοσμένο EBITDA έφτασε τα 78,0 εκατ. δολάρια, από 29,1 εκατ. δολάρια πέρυσι. Το ημερήσιο TCE του στόλου ήταν 25.762 δολάρια, σε σχέση με 14.935 δολάρια το 2023, ενώ το μέσο ημερήσιο κόστος λειτουργίας (OPEX) μειώθηκε ελαφρώς στα 6.873 δολάρια από 6.942 δολάρια πέρυσι.
Τα ταμειακά διαθέσιμα στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 ανήλθαν σε 41,3 εκατ. δολάρια, τα ίδια κεφάλαια σε 262,6 εκατ. δολάρια, οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις σε 238,1 εκατ. δολάρια, ενώ η λογιστική αξία του στόλου έφτασε τα 462,9 εκατ. δολάρια.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Η Seanergy συνεχίζει την κερδοφόρα πορεία της και στο τρίτο τρίμηνο του 2024, εστιάζοντας αποκλειστικά στον Capesize κλάδο. Κατά την ίδια περίοδο, ο δείκτης BCI για την Capesize αγορά παρουσίασε κορυφαία απόδοση, φτάνοντας τα 24.900 δολάρια ημερησίως, ενώ το μέσο TCE του στόλου μας ανήλθε στα 26.500 δολάρια την ημέρα, ξεπερνώντας τον δείκτη κατά 7%. Αυτή η υπεραπόδοση αναδεικνύει την αποτελεσματική εμπορική στρατηγική μας.
Η αναθεωρημένη μερισματική πολιτική μας εκφράζει τη δέσμευσή μας για ισχυρές αποδόσεις στους μετόχους, ενώ μας επιτρέπει παράλληλα να ενισχύουμε τον στόλο μας και να διατηρούμε έναν ισχυρό ισολογισμό. Για το τρίτο τρίμηνο, το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε μέρισμα 0,26 δολαρίων ανά μετοχή, ενώ συνεχίζουμε και τις επαναγορές μετοχών, ένα ακόμα βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας για επιστροφή κεφαλαίου προς τους μετόχους μας.
Τον Οκτώβριο του 2024, παραλάβαμε το Capesize πλοίο Kaizenship, κατασκευής 2012, ενισχύοντας τον στόλο μας. Το M/V Kaizenship και το M/V Iconship, που αγοράσαμε νωρίτερα το 2024, μείωσαν τον μέσο όρο ηλικίας του στόλου και ναυλώθηκαν σε τιμές ανώτερες του BCI. Αυτές οι προσθήκες ευθυγραμμίζονται πλήρως με τη στρατηγική ανάπτυξης και ανανέωσης του στόλου μας, ενισχύοντας τη θέση της Seanergy στον κλάδο.
Ο ισχυρός μας ισολογισμός αντικατοπτρίζει τη δέσμευσή μας για συντηρητικό δανεισμό στις επενδύσεις μας. Με θετικές προοπτικές για την Capesize αγορά, είμαστε άριστα τοποθετημένοι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υψηλές αποδόσεις και να επεκτείνουμε την παρουσία μας μέσω στοχευμένων επενδύσεων σε πλοία υψηλών προδιαγραφών.
Για το τέταρτο τρίμηνο, αναμένουμε το TCE να κυμανθεί γύρω στα 23.400 δολάρια, χάρη στην αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης κινδύνου, και την εξασφάλιση σταθερών ναύλων στα 28.000 δολάρια για το 42% των διαθέσιμων ημερών, σημαντικά υψηλότερα από το μέσο όρο του BCI που διαμορφώνεται στα 20.900 δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο μέχρι στιγμής. Για το 2025, έχουμε εξασφαλίσει ημερήσιο ναύλο 24.000 δολάρια για δύο πλοία, ενώ η μία από τις ναυλώσεις περιλαμβάνει 50% συμμετοχή στα κέρδη αν ο BCI ξεπεράσει το συμφωνημένο σταθερό ναύλο.
Η Capesize αγορά παρουσίασε εξαιρετική απόδοση το 2024, με τον BCI σταθερό γύρω στα 24.000 δολάρια. Κύριοι παράγοντες ήταν η αύξηση 6% στις εξαγωγές σιδηρομεταλλεύματος από τη Βραζιλία, η άνοδος 17% στις εξαγωγές βωξίτη από τη Γουινέα και η αυξημένη ζήτηση άνθρακα στην Ινδία και την Κίνα. Αυτοί οι παράγοντες, σε συνδυασμό με τη μεταφορική ζήτηση από απομακρυσμένες περιοχές, έχουν δημιουργήσει ευνοϊκές συνθήκες για την αγορά.
Ο περιορισμένος αριθμός νεότευκτων πλοίων και οι αυξημένοι δεξαμενισμοί του παγκόσμιου στόλου για το 2025 αναμένεται να μειώσουν την προσφορά πλοίων, ενισχύοντας έτσι τα ναυλαγορά. Υπό αυτές τις συνθήκες, η Seanergy είναι άριστα τοποθετημένη για να προσφέρει ισχυρές αποδόσεις στους μετόχους της.
Τέλος, μας ικανοποιεί ιδιαίτερα η απόφαση του Ανώτερου Δικαστηρίου των Νήσων Μάρσαλ να απορρίψει τις διεκδικήσεις της Sphinx Investment Corp., του Γ. Οικονόμου, επιβεβαιώνοντας την ακεραιότητα της εταιρικής μας διακυβέρνησης. Είμαστε επίσης ικανοποιημένοι με τη σαφή υποστήριξη των μετόχων μας στην πρόσφατη γενική συνέλευση, και συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στην υλοποίηση της στρατηγικής μας για απόδοση προστιθέμενης αξίας στους μετόχους μας».
Ο στόλος της Εταιρείας:
Όνομα πλοίου |
Μεταφορική Ικανότητα (σε dwt) |
Έτος κατασκευής |
Ναυπηγείο |
Scrubber |
Τύπος ναύλωσης |
FFA |
Ελάχιστη περίοδος ναύλωσης |
Μέγιστη περίοδος ναύλωσης |
Ναυλωτές |
Titanship |
207.855 |
2011 |
NACKS |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
09/2026 |
03/2027 |
Costamare |
Patriotship |
181.709 |
2010 |
Imabari |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
01/2025 |
04/2025 |
Glencore |
Dukeship |
181.453 |
2010 |
Sasebo |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
06/2025 |
09/2025 |
NYK |
Paroship |
181.415 |
2012 |
Koyo -Imabari |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
08/2025 |
01/2026 |
Oldendorff |
Worldship |
181.415 |
2012 |
Koyo – Imabari |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
10/2025 |
02/2026 |
NYK |
Kaizenship |
181.396 |
2012 |
Koyo Dock |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
07/2025 |
10/2025 |
MOL |
Iconship |
181.392 |
2013 |
Imabari |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
03/2026 |
06/2026 |
Costamare |
Hellasship |
181.325 |
2012 |
Imabari |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
12/2024 |
04/2025 |
NYK |
Honorship |
180.242 |
2010 |
Imabari |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
03/2025 |
07/2025 |
NYK |
Fellowship |
179.701 |
2010 |
Daewoo |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
06/2026 |
11/2026 |
Anglo American |
Championship |
179.238 |
2011 |
Sungdong SB |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
04/2025 |
11/2025 |
Cargill |
Partnership |
179.213 |
2012 |
Hyundai |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
09/2024 |
12/2024 |
Uniper |
Knightship |
178.978 |
2010 |
Hyundai |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
11/2025 |
01/2026 |
Glencore |
Lordship |
178.838 |
2010 |
Hyundai |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
01/2026 |
05/2026 |
Costamare |
Friendship |
176.952 |
2009 |
Namura |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
12/2024 |
04/2025 |
NYK |
Flagship |
176.387 |
2013 |
Mitsui |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
05/2026 |
07/2026 |
Cargill |
Geniuship |
170.057 |
2010 |
Sungdong SB |
– |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
06/2025 |
09/2025 |
NYK |
Premiership |
170.024 |
2010 |
Sungdong SB |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
03/2025 |
05/2025 |
Glencore |
Squireship |
170.018 |
2010 |
Sungdong SB |
Ναι |
Χρονοναύλωση |
Ναι |
04/2025 |
06/2025 |
Glencore |
Σύνολο |
3.417.608 |
13,5 έτη |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
Σχετικά με την Seanergy Maritime Holdings Corp.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. αποτελεί μια κορυφαία εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Η Seanergy παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μέσω ενός σύγχρονου στόλου πλοίων Capesize. Ο στόλος της Εταιρείας αποτελείται από 19 πλοία (1 Newcastlemax and 18 Capesize), με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 3.417.608 dwt και με μέση ηλικία στόλου τα 13,5 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands. Οι μετοχές της Εταιρείας διαπραγματεύονται στο χρηματιστήριο του Nasdaq Capital Market με τον κωδικό «SHIP».