Η MOL μέσω της Costamare και της Shoei χτιζει μέγα – boxships
Η Costamare και η Shoei Kisen θα χτίσουν μια σειρά από εξαιρετικά μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (ULCs), μεταφορικής ικανότητας από 18.000 teu έως 20.500 teu, τα οποία θα χρονοναυλώση η Mitsui OSK Lines (MOL).
Κωστής Κωνσταντακόπουλος, Chief Executive of Costamare. |
Έξι νεότευκτα πλοία θα χτίσουν, σύμφωνα με δημοσιευμα της tradewindsnews, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων προαίρεσης, όπου η MOL θα μοιράσεις μεταξύ της εισηγμένης στη Νέα Υόρκη, Costamare και της ιαπωνικής, Shoei Kisen.
Μεσίτες αναφέρουν πως η Shoei Kisen συνάπτει τρία από τα mega-boxships στην Ιαπωνία στα ναυπηγεία Imabari, ενώ η Costamare θα στραφεί σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας για τα υπόλοιπα τρία.
Αναφέρουν πως τα ναυπηγεία, Hyundai Heavy Industries (HHI) και Samsung Heavy Industries (SHI), είναι πιθανό να ανταγωνίζονται για τον εν λόγω πλοία.
Το πλήρες κείμενο στην αγγλική σελίδα