Η Κίνα αλλάζει το χάρτη της παγκόσμιας κρουαζιέρας

22.08.2014

«Ανατολικά» στρέφονται οι μεγάλοι όμιλοι της κρουαζιέρας αναζητώντας μερίδιο από μια ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά, υποστηρίζει ο Arnold Donald της Carnival. Ποια ήταν τα σκληρά μαθήματα από το ναυάγιο του Costa Concordia.


Η βιομηχανία της κρουαζιέρας πρέπει να είναι ευέλικτη και να προσαρμόζεται στις συνθήκες, υποστηρίζει ο Arnold Donald, CEO της Carnival Corporation, του μεγαλύτερου παίκτη παγκοσμίως στον χώρο της κρουαζιέρας, με πάνω από 100 πλοία που ταξιδεύουν ανά τον κόσμο.


Ο ίδιος σημειώνει ότι η εταιρεία πήρε σκληρά μαθήματα από το ναυάγιο του Costa Concordia. Ένα από αυτά ήταν ότι θα πρέπει τα κρουαζιερόπλοια να είναι έτοιμα να αντιμετωπίσουν θέματα όπως η ενημέρωση των ταξιδιωτών σε διαφορετικές γλώσσες σε μια κρίσιμη στιγμή.


Στέκεται ιδιαίτερα στην ανάγκη ο κλάδος να μπορεί να προσαρμόζεται στις διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν στις επιμέρους αγορές, αναδιατάσσοντας τις δυνάμεις του.


Αυτές οι εξελίξεις είναι που οδήγησαν τον όμιλο στο να μεταφέρει μέρος του στόλου του στην Κίνα. Σύμφωνα με τον Donald, όμως, οι Κινέζοι θα γίνουν ο μεγαλύτερος πελάτης της κρουαζιέρας. Το θεωρεί αναπόφευκτο, αν και όπως σημειώνει δεν μπορεί να ξέρει αν αυτό θα πάρει πέντε ή δέκα χρόνια.


Ο CEO της Carnival καταθέτει τις εκτιμήσεις του και για θέματα που αφορούν την παγκόσμια οικονομία. Αν και αποφεύγει να τοποθετηθεί για τη δεύτερη θητεία του Μπαράκ Ομπάμα, τονίζει ότι σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα το ευρώ θα ανέβει, αν και σε βραχυχρόνιο ορίζοντα προβλέπει αναταράξεις.


euro2day

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο!