Hyundai Mipo Dockyard: Παραδόθηκε το πρώτο Bulk Carrier που κινείται με LNG
Το πρώτο παγκοσμίως πλοίο bulk carrier το οποίο θα κινείται με υγροποιημένο φυσικό αέριο παραδόθηκε στην πλοιοκτήτρια εταιρεία «Ilshin Green Iris» από τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Mipo Dockyard .
Πρόκειται για το πλοίο «Ilshin Green Iris», μήκους 192 μέτρων και χωρητικότητας 50.000 dwt, το οποίο συμμορφώνεται πλήρως με τον IGF (International Gas Fuel) Code. Η παραγγελία του είχα δοθεί το καλοκαίρι του 2016.
Όπως έγινε γνωστό η δεξαμενή καυσίμου του «Ilshin Green Iris», τύπου «C» και χωρητικότητας 500m³, είναι από χάλυβα υψηλής περιεκτικότητας σε μαγγάνιο (σχεδόν 26\%), που διαθέτει ιδιαίτερα υψηλή αντοχή στη φθορά ακόμη και σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες και έχει κατασκευαστεί από την επίσης νοτιοκορεατική χαλυβουργική εταιρεία Posco.
Διεθνείς ναυλομεσιτικοί κύκλοι σημειώνουν ότι το νεότευκτο «Ilshin Green Iris» θα αναλάβει τη μεταφορά ασβεστολιθικών φορτίων για λογαριασμό της Posco μεταξύ των νοτιοκορεατικών λιμένων Gwangyang και Pohang, όπου βρίσκονται οι κύριες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της Posco.
Ρωσικές εξαγωγές LNG: Σημαντική αύξηση στην Ιαπωνία
Το 2017 οι ρωσικές εξαγωγές υγροποιημένου φυσικού αερίου προς το Τόκιο έφτασαν τους 7,6 εκατ. τόνους, σύμφωνα με το ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Tass, αγγίζοντας σημαντικά υψηλά επίπεδα.
Να σημειωθεί ότι η Ιαπωνία αποτελεί τον μεγαλύτερο αγοραστή LNG σε παγκόσμιο επίπεδο. Κύριοι προμηθευτές της είναι το Κατάρ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Αυστραλία και η Μαλαισία. Το 10\% των εισαγωγών LNG της Ιαπωνίας εκτιμάται πως προέρχεται από την Ρωσία.
Όπως προκύπτει από στοιχεία του Central Dispatching Department of Fuel Energy Complex, το περασμένο έτος οι εξαγωγές ΥΦΑ από την Ρωσία προς τις χώρες στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού Ωκεανού αυξήθηκαν κατά 5,3\% σε σχέση με το 2016, φτάνοντας τα 15,48 δις κυβικά μέτρα.