Grindrod: Πουλάει το τελευταίο της tanker και επικεντρώνεται στα bulkers
Η Grindrod Shipping με έδρα τη Σιγκαπούρη εξέρχεται από τον τομέα των tankers και παραμένει αποκλειστικά επικεντρωμένη στο dry bulk μετά την πώληση του MR2 product tanker “Matuku”, κατασκευής του 2016, για 30 εκατομμύρια δολάρια.
Η εισηγμένη στα χρηματιστήρια Nasdaq & Johannesburg ναυτιλιακή εταιρεία δήλωσε ότι άσκησε το δικαίωμα αγοράς (purchase option) του πλοίου στο πλαίσιο της υπάρχουσας συμφωνίας χρηματοδότησης μίσθωσης για 25.4 εκατομμύρια δολάρια μετά τη λήξη της bareboat ναύλωσης βάσει της οποίας διαχειριζόταν το πλοίο. Η παράδοση στους νέους πλοιοκτήτες έχει προγραμματιστεί για την ή περίπου την 1η Ιουνίου του 2022.
Επιπλέον, η Grindrod Shipping άσκησε το δικαίωμα αγοράς (purchase option) στο ναυλωμένο πλοίο supramax bulk carrier “IVS Pinehurst” κατασκευής του 2015, για ποσό 18 εκατομμυρίων δολαρίων, με την παράδοση να έχει οριστεί για τις 18 Ιουνίου 2022. Το πλοίο θα παραμείνει ναυλωμένο στην αρχική του τιμή συμβολαίου μέχρι την παράδοση.
Εκτός των άλλων, η εταιρεία σύναψε συμφωνία για την παράταση της μακροπρόθεσμης ναύλωσης στο supramax bulker, “IVS Crimson Creek”, κατασκευής του 2014, για περίοδο 11 έως 13 μηνών με καθαρή τιμή ναύλωσης 26.276 δολαρίων ανά ημέρα, ξεκινώντας την 1η Μαΐου του 2022.
Η Grindrod Shipping κατέχει και διαχειρίζεται έναν διαφοροποιημένο στόλο ιδιόκτητων και μακροπρόθεσμων και βραχυπρόθεσμων ναυλωμένων bulk carriers. Η drybulk εταιρεία, η οποία λειτουργεί με την επωνυμία Island View Shipping (IVS), περιλαμβάνει έναν βασικό στόλο 15 handysize και 16 supramax/ultramax drybulk carriers. Τέλος, να σημειωθεί ότι η εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Λονδίνου πλοιοκτήτρια εταιρεία, Taylor Maritime Investments, πήρε πρόσφατα ηγετικό μερίδιο 22.6% στην εταιρεία.